Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DELOITTE
3
1
VS
(20:5, 20:18, 18:20, 20:14)
STEPSTONE
Raport meczowy
39/92 ATAK 25/71
1 BLOK 5
8/77 SERWIS 2/58
30 BŁ. PRZECIWNIKA 25
78 SUMA 57

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Kwiecień

DELOITTE


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

39.47

SERWIS%

10
ATAK

Piotr Krzak

DELOITTE


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Maksymilian Krysa

STEPSTONE


SERWIS 2/10 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

40

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Marek Charkiewicz

STEPSTONE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Kamil Skutnik

DELOITTE


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

85.71

PERF%

0

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Marek Charkiewicz

STEPSTONE


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 9
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Kwiecień 16 4 15 5 12 2 4 0 0 1 3 5 1 1 9 2 1 0 77 8 5 0
Kamil Skutnik 13 4 9 0 2 0 3 1 0 3 0 20 1 0 6 1 0 0 86 0 8 0
Michał Zadrąg 13 4 11 1 11 1 4 0 0 2 2 5 2 1 1 3 3 1 22 11 0 0
Piotr Krzak 5 4 3 0 0 0 1 0 0 2 1 6 5 0 8 3 0 0 73 0 7 1
Jana Sklencarova 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 10 0 1 3 1 1 1 57 14 4 0
Beata Wiączek 0 3 0 2 2 2 1 0 0 0 2 5 1 1 2 2 0 0 60 20 1 0
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maksymilian Krysa 12 4 9 0 10 0 3 1 0 2 2 6 0 0 5 3 0 2 50 0 4 0
Michał Sarnecki 8.5 4 8 1 11 1 1 0 1 0 0 11 0 0 0 4 4 1 0 0 3 0
Piotr Bartoszek 5 4 4 0 2 0 6 1 0 0 1 6 3 0 3 5 2 1 27 0 5 0
Marek Charkiewicz 5 4 3 1 3 0 4 2 0 0 2 6 1 1 9 4 0 0 71 7 9 0
Dominika Saide 1.5 4 1 0 0 0 2 0 1 0 0 3 1 2 4 3 1 3 46 15 3 0
Klaudia Sochocka 0 4 0 1 0 0 0 0 0 0 0 13 1 0 5 1 2 1 56 0 2 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)