Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

AICON X-RAY
3
1
VS
(13:20, 20:10, 20:8, 20:15)
PROJEKT II
Raport meczowy
43/93 ATAK 19/79
5 BLOK 2
8/72 SERWIS 5/53
17 BŁ. PRZECIWNIKA 27
73 SUMA 53

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

40.74

SERWIS%

16.67
ATAK

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 11

ATAK%

72.73
SERWIS

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

22.22
BLOK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

70

PERF%

30

WYD%

60

SKUT%

70
OBRONA

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


OBRONA 9 SR 3
OBRONA/SR 3 ∑O 11
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Kaznowski 13 3 11 5 9 1 1 0 0 2 0 7 3 3 5 2 1 2 62 23 2 1
Tomasz Rychlica 12 4 8 2 4 0 1 1 2 2 2 11 1 3 0 5 0 0 38 38 4 0
Tomasz Ochnik 8.5 3 7 2 4 0 4 0 1 1 1 5 0 1 2 4 0 0 43 14 9 2
Zbigniew Martyński 8.5 3 8 0 2 0 1 0 1 0 0 3 2 1 1 5 0 2 22 11 2 1
Tomasz Woźniak 7.5 3 5 0 3 0 2 0 1 2 1 4 2 0 0 4 0 1 0 0 3 1
Agnieszka Dzikoń 6 4 4 0 5 0 1 0 2 1 1 9 2 3 1 3 1 1 44 33 4 0
Radosław Papierz 0.5 4 0 0 2 1 0 0 1 0 0 7 3 0 0 0 0 0 0 0 8 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Jodkiewicz 7 4 4 2 9 2 3 1 0 2 1 7 0 4 4 5 0 3 50 25 7 1
Maciej Mendak 6 4 6 4 8 0 2 0 0 0 0 5 1 3 4 2 1 0 70 30 6 1
Adrian Kowalski 5 3 4 2 3 1 3 0 0 1 0 4 2 0 0 1 0 0 0 0 2 0
Jakub Nalej 4 4 3 2 4 2 0 1 0 0 0 7 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Łukasz Szcześniak 2 2 2 2 4 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Karolina Wójciak 1 4 0 0 3 0 1 0 0 1 0 9 0 0 1 1 0 1 33 0 3 0
Elżbieta Dzioba 1 4 0 0 3 0 0 0 0 1 1 7 0 1 1 2 0 0 50 25 3 1
Jarosław Sadowski 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 9 6 3 25 17 7 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)