Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MSD POLSKA
3
0
VS
(20:17, 20:14, 20:7)
PROJEKT II
Raport meczowy
17/45 ATAK 22/71
1 BLOK 3
6/55 SERWIS 3/39
36 BŁ. PRZECIWNIKA 10
60 SUMA 38

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Mendak

PROJEKT II


PKT 7.5 SR 2 PKT/SR 3.75
ATAK 4 BLOK 2.5 SERWIS 1

ATAK%

28.57

SERWIS%

20
ATAK

Krzysztof Peszuk

MSD POLSKA


ATAK 2 SR 3
ATAK/SR 0.67 ∑A 4

ATAK%

50
SERWIS

Adrian Kowalski

PROJEKT II


SERWIS 1/4 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

25

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Maciej Mendak

PROJEKT II


BLOK 2.5 B1 2
SR 2 B2 1
BLOK/SR 1.25
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 7 SR 2
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

85.71

PERF%

14.29

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Sebastian Kurzak

MSD POLSKA


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 10 3 9 4 10 1 2 1 0 0 0 13 0 1 5 2 0 0 75 13 2 1
Sebastian Kurzak 8 3 5 0 3 1 3 0 0 3 3 15 0 2 3 4 2 2 38 15 6 2
Krzysztof Peszuk 4 3 2 1 1 0 0 0 0 2 0 8 0 1 1 2 0 0 50 25 1 1
Karolina Wróbel 2 3 1 0 2 0 0 0 0 1 0 8 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Kowalski 9 3 8 2 6 2 0 0 0 1 0 3 0 1 0 0 0 0 100 100 3 0
Maciej Mendak 7.5 2 4 1 7 0 2 2 1 1 1 3 0 1 5 1 0 0 86 14 3 3
Jakub Nalej 6.5 3 6 1 6 0 6 0 1 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Paweł Juszkiewicz 4 3 3 1 6 3 2 0 0 1 1 9 0 0 1 1 0 0 50 0 2 0
Michał Mendak 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 8 0 2 7 2 0 1 75 17 4 2
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 5 4 4 32 21 2 1
Łukasz Szcześniak 0 1 0 0 1 1 1 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Elżbieta Dzioba 0 3 0 1 0 0 0 0 0 0 0 5 1 2 5 6 0 2 47 13 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)