Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

SZPITAL BIELAŃSKI
1
3
VS
(20:15, 6:20, 16:20, 10:20)
AICON X-RAY
Raport meczowy
19/77 ATAK 41/112
2 BLOK 4
1/53 SERWIS 8/74
30 BŁ. PRZECIWNIKA 22
52 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

45.83

SERWIS%

18.75
ATAK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 14

ATAK%

50
SERWIS

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


SERWIS 3/16 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

31.25

WYD%

0

SKUT%

18.75
BLOK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

76.92

PERF%

7.69

WYD%

61.54

SKUT%

76.92
OBRONA

Marcin Stempień

SZPITAL BIELAŃSKI


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 14
Statystyki
SZPITAL BIELAŃSKI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 11 4 9 6 6 2 4 1 0 1 0 5 1 1 6 2 0 2 64 9 7 7
Daniel Hajdasz 6 4 5 0 9 0 3 1 0 0 0 6 1 1 8 9 4 0 41 5 0 3
Tomasz Ciećkiewicz 2 4 2 1 14 2 3 0 0 0 0 7 0 0 2 5 6 4 12 0 3 2
Kamil Bronowski 2 4 2 1 2 0 0 0 0 0 0 6 1 0 1 3 2 1 14 0 1 1
Magda Rongies-Kosmol 1 4 1 0 1 0 1 0 0 0 2 6 2 0 3 1 3 1 38 0 3 2
Natalia Czarnecka 0 4 0 0 3 0 0 0 0 0 1 14 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Zbigniew Martyński 15 4 11 4 7 0 2 1 0 3 2 8 3 0 6 1 1 0 75 0 0 0
Tomasz Rychlica 10.5 4 9 6 7 1 3 0 1 1 1 6 1 0 3 1 1 0 60 0 2 1
Tomasz Woźniak 9 4 7 1 4 0 2 2 0 0 1 8 0 1 9 1 1 1 77 8 1 0
Tomasz Ochnik 9 4 6 5 9 1 4 0 0 3 3 9 2 1 10 4 0 0 73 7 2 0
Agnieszka Dzikoń 8.5 4 7 7 4 0 4 0 1 1 2 2 2 0 5 2 0 0 71 0 3 0
Radosław Papierz 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 2 13 1 0 0 0 0 0 0 0 3 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)