Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

SAVILLS
3
0
VS
(20:13, 20:10, 20:8)
STEPSTONE
Raport meczowy
32/47 ATAK 10/39
2 BLOK 1
11/57 SERWIS 3/33
15 BŁ. PRZECIWNIKA 17
60 SUMA 31

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

77.78

SERWIS%

25
ATAK

Łukasz Michalak

SAVILLS


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 18

ATAK%

77.78
SERWIS

Michał Opala

SAVILLS


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

22.22

SKUT%

33.33
BLOK

Marek Zujewicz

SAVILLS


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Łukasz Michalak

SAVILLS


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

12.5

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Łukasz Michalak

SAVILLS


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 17 3 14 0 3 0 1 0 0 3 0 6 3 1 6 0 0 1 88 13 2 0
Michał Opala 17 3 13 2 4 1 2 1 0 3 0 5 1 0 3 1 1 2 43 0 1 0
Michał Wróblewicz 7 3 3 0 2 0 0 0 0 4 2 17 2 1 4 1 0 0 83 17 0 0
Marek Zujewicz 3 3 2 0 0 0 0 1 0 0 0 2 4 1 2 1 0 0 75 25 1 0
Anna Wróblewicz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 3 1 0 1 4 1 0 17 0 1 0
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maksymilian Krysa 6 3 4 0 5 0 2 0 0 2 0 7 1 0 4 3 0 0 57 0 1 1
Piotr Bartoszek 6 3 5 0 7 1 2 1 0 0 0 3 1 1 4 1 0 1 71 14 0 0
Marcin Jucha 1 3 1 1 3 1 1 0 0 0 0 4 0 0 2 3 0 4 22 0 1 0
Aleksandra Zmuda 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 0 0 5 2 1 2 50 0 0 0
Klaudia Sochocka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 0 0 0 3 1 0 0 0 0 2
Hubert Nastały 0 3 0 0 3 0 3 0 0 0 0 3 0 0 4 0 1 4 44 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)