Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

INGRAM TEAM
3
0
VS
(20:17, 21:20, 20:18)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
37/73 ATAK 23/57
1 BLOK 4
6/60 SERWIS 5/55
17 BŁ. PRZECIWNIKA 23
61 SUMA 55

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Szymon Stańczyk

INGRAM TEAM


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

46.67

SERWIS%

9.09
ATAK

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


SERWIS 3/15 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

86.67

PERF%

20

WYD%

80

SKUT%

86.67
OBRONA

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Szymon Stańczyk 15 3 14 3 10 2 1 0 0 1 2 6 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Arkadiusz Mróz 13 3 10 0 2 0 4 0 0 3 3 6 3 0 11 9 2 3 44 0 3 0
Marcin Bobel 11 3 8 0 2 2 4 1 0 2 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Agnieszka Dzikoń 3 3 3 0 4 0 0 0 0 0 2 4 0 0 9 0 0 2 82 0 3 0
Hubert Zach 2 3 2 0 0 0 0 0 0 0 3 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kamil Rytel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 10 1 1 0 87 20 6 1
Adam Bala 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 7 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Domański 13 3 11 1 7 0 4 2 0 0 1 3 1 0 4 6 1 1 33 0 3 0
Maciej Cuch 6.5 3 4 0 4 1 1 0 1 2 0 11 0 1 2 1 2 0 50 17 2 0
Karol Kruczkowski 6.5 3 5 1 7 0 3 1 1 0 1 10 1 1 4 1 3 1 50 10 2 0
Tomasz Tylenda 6 3 3 0 2 0 2 0 0 3 0 13 1 0 3 5 4 2 21 0 2 0
Zuzanna Kociuba 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 7 1 0 3 2 1 2 38 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)