Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

SAVILLS
3
0
VS
(21:19, 20:16, 20:14)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
41/79 ATAK 14/55
9 BLOK 2
3/61 SERWIS 0/49
8 BŁ. PRZECIWNIKA 33
61 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 23.5 SR 3 PKT/SR 7.83
ATAK 18 BLOK 4.5 SERWIS 1

ATAK%

69.23

SERWIS%

6.67
ATAK

Łukasz Michalak

SAVILLS


ATAK 18 SR 3
ATAK/SR 6 ∑A 26

ATAK%

69.23
SERWIS

Bartłomiej Zieliński

SAVILLS


SERWIS 1/11 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

18.18

WYD%

-18.18

SKUT%

9.09
BLOK

Łukasz Michalak

SAVILLS


BLOK 4.5 B1 4
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.5
PRZYJĘCIE

Bartłomiej Zieliński

SAVILLS


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

64.29

PERF%

21.43

WYD%

57.14

SKUT%

64.29
OBRONA

Bartłomiej Zieliński

SAVILLS


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 23.5 3 18 2 4 0 2 4 1 1 2 7 5 2 2 5 1 0 40 20 6 0
Bartłomiej Zieliński 22 3 17 8 6 0 4 4 0 1 1 6 3 3 6 4 1 0 64 21 7 0
Tomasz Król 7 3 6 2 4 2 2 0 0 1 1 11 1 3 3 4 1 0 55 27 2 0
Marek Zujewicz 0.5 3 0 0 0 0 1 0 1 0 0 6 2 0 3 3 1 0 43 0 2 2
Anna Wróblewicz 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 1 9 3 0 2 0 0 0 100 0 6 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Domański 8 3 7 1 4 1 0 1 0 0 1 4 2 3 1 6 0 0 40 30 2 2
Karol Kruczkowski 3 3 3 1 4 2 1 0 0 0 0 5 0 0 1 3 2 0 17 0 2 3
Piotr Wołodźko 3 3 2 0 2 1 0 1 0 0 1 9 0 3 4 1 2 2 58 25 4 1
Maciej Cuch 1 3 1 0 6 3 0 0 0 0 0 9 0 0 5 2 1 0 63 0 1 1
Kuba Denus 1 3 1 3 10 2 0 0 0 0 0 5 3 2 2 2 1 1 50 25 2 1
Zuzanna Wróblewska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 8 1 0 1 1 0 0 50 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)