Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MSD POLSKA
3
0
VS
(20:15, 20:16, 20:17)
AICON X-RAY
Raport meczowy
17/38 ATAK 31/78
0.5 BLOK 2
5/49 SERWIS 2/49
37.5 BŁ. PRZECIWNIKA 13
60 SUMA 48

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Krzysztof Peszuk

MSD POLSKA


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 5

ATAK%

60
SERWIS

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

40

WYD%

-10

SKUT%

20
BLOK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

44.44

WYD%

77.78

SKUT%

77.78
OBRONA

Gosia Gryziak

AICON X-RAY


OBRONA 9 SR 3
OBRONA/SR 3 ∑O 11
Statystyki
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 7 3 7 1 6 0 0 0 0 0 0 7 1 3 8 2 2 2 65 18 7 1
Sebastian Kurzak 6 3 4 1 4 0 0 0 0 2 0 13 1 1 1 3 0 0 40 20 8 0
Krzysztof Peszuk 4.5 3 3 1 1 0 0 0 1 1 1 8 0 0 1 0 0 0 100 0 4 2
Tomasz Bala 3 3 2 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 1 1 1 1 0 50 25 3 0
Karolina Wróbel 2 3 1 1 3 0 0 0 0 1 0 8 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Łukasz Deka 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 100 50 1 1
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Zbigniew Martyński 11 3 11 0 7 0 4 0 0 0 1 9 2 0 0 2 1 1 0 0 5 0
Tomasz Ochnik 9.5 3 8 1 7 0 2 1 1 0 2 2 1 4 3 5 0 1 54 31 3 0
Andrzej Kaznowski 8 3 6 3 4 1 2 0 0 2 2 3 3 2 3 2 0 1 63 25 2 0
Agnieszka Dzikoń 6.5 3 6 1 10 0 2 0 1 0 0 4 2 4 3 2 0 0 78 44 2 0
Radosław Papierz 0 3 0 1 0 0 1 0 0 0 0 7 0 2 1 6 1 1 27 18 3 3
Gosia Gryziak 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 6 3 1 2 2 0 1 50 17 9 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)