Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

SAVILLS
3
2
VS
(11:20, 20:13, 15:20, 20:18, 15:11)
MSD POLSKA
Raport meczowy
47/100 ATAK 15/32
5 BLOK 1.5
4/81 SERWIS 0/45
25 BŁ. PRZECIWNIKA 65.5
81 SUMA 82

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 22 SR 5 PKT/SR 4.4
ATAK 19 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

57.58

SERWIS%

5.56
ATAK

Marek Zujewicz

SAVILLS


ATAK 4 SR 5
ATAK/SR 0.8 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Bartłomiej Zieliński

SAVILLS


SERWIS 1/9 SR 5
SERWIS/SR 0.2

TR%

11.11

WYD%

-33.33

SKUT%

11.11
BLOK

Michał Wróblewicz

SAVILLS


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Michalak

SAVILLS


∑P 27 SR 5
∑P/SR 5.4

DOKŁ%

92.59

PERF%

59.26

WYD%

92.59

SKUT%

92.59
OBRONA

Dawid Majcherek

MSD POLSKA


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 22 5 19 2 8 1 3 2 0 1 2 10 5 16 9 2 0 0 93 59 4 1
Bartłomiej Zieliński 20 5 18 3 12 2 3 1 0 1 0 4 4 14 2 2 1 0 84 74 4 0
Michał Opala 7 5 4 2 4 1 3 1 0 2 4 12 4 7 7 2 1 0 82 41 2 0
Marek Zujewicz 4 5 4 0 1 1 0 0 0 0 0 12 5 0 1 2 0 0 33 0 1 2
Michał Wróblewicz 2 2 1 1 3 0 2 1 0 0 2 1 1 2 0 1 0 0 67 67 1 0
Anna Wróblewicz 1 5 1 0 1 0 0 0 0 0 0 8 3 2 0 1 1 0 50 50 0 1
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 7.5 5 7 0 1 3 2 0 1 0 0 9 2 1 1 3 0 0 40 20 1 0
Tomasz Bala 5 2 4 0 2 0 0 0 2 0 0 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Zuza Rusak 4 4 4 1 4 0 2 0 0 0 1 7 1 6 1 1 0 2 70 60 1 0
Dawid Majcherek 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 13 1 0 0 0 0 0 0 0 5 1
Mariusz Rysz 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 16 5 4 3 0 75 57 4 1
Karolina Wróbel 0 2 0 0 1 0 1 0 0 0 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)