Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DELOITTE
1
3
VS
(20:11, 18:20, 14:20, 17:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
29/78 ATAK 33/100
8 BLOK 4
6/70 SERWIS 10/70
26 BŁ. PRZECIWNIKA 24
69 SUMA 71

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

DELOITTE


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 5

ATAK%

58.82

SERWIS%

29.41
ATAK

Michał Mendak

PROJEKT II


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 5

ATAK%

60
SERWIS

Elżbieta Dzioba

PROJEKT II


SERWIS 4/13 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

30.77

WYD%

23.08

SKUT%

30.77
BLOK

Łukasz Szcześniak

PROJEKT II


BLOK 1 B1 1
SR 1 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Kamil Skutnik

DELOITTE


∑P 17 SR 4
∑P/SR 4.25

DOKŁ%

76.47

PERF%

47.06

WYD%

64.71

SKUT%

76.47
OBRONA

Piotr Krzak

DELOITTE


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 16 4 10 2 5 0 0 0 2 5 0 9 3 0 2 4 0 0 33 0 8 0
Kamil Skutnik 13 4 9 2 10 0 1 2 2 1 0 7 1 8 5 2 0 2 76 47 6 2
Michał Zadrąg 9 4 8 0 8 2 3 1 0 0 0 8 2 1 8 1 2 2 64 7 3 1
Kornel Kania 2.5 4 1 1 1 1 0 0 3 0 1 12 0 1 2 3 1 0 43 14 5 2
Sebastian Wiśniewski 2 4 1 3 5 1 4 1 0 0 1 8 3 0 1 1 1 3 17 0 2 2
Beata Wiączek 0.5 4 0 0 0 0 0 0 1 0 2 6 1 1 2 6 0 3 25 8 2 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mendak 11 4 10 5 6 3 5 1 0 0 0 10 1 6 2 3 0 0 73 55 5 0
Paweł Juszkiewicz 9 4 8 7 11 4 2 1 0 0 0 3 2 0 1 1 0 0 50 0 0 2
Piotr Jodkiewicz 8 4 8 2 5 0 3 0 0 0 0 7 0 8 5 6 1 4 54 33 8 1
Adrian Kowalski 6.5 4 3 3 2 0 3 0 1 3 0 11 4 0 0 0 0 0 0 0 5 1
Michał Mendak 5.5 4 3 1 1 0 0 0 1 2 2 8 0 5 2 2 1 2 58 42 7 2
Elżbieta Dzioba 5 3 1 0 1 0 0 0 0 4 0 8 1 2 1 1 1 0 60 40 1 0
Łukasz Szcześniak 2 1 0 0 1 1 0 1 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Karolina Wójciak 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 3 2 0 17 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)