Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BOŚ Green Team
3
2
VS
(20:21, 21:19, 9:20, 20:9, 17:16)
AICON X-RAY
Raport meczowy
41/94 ATAK 45/123
2 BLOK 6
5/72 SERWIS 6/85
39 BŁ. PRZECIWNIKA 28
87 SUMA 85

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


PKT 20 SR 5 PKT/SR 4
ATAK 17 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

34

SERWIS%

0
ATAK

Dawid Grygiel

BOŚ Green Team


ATAK 12 SR 5
ATAK/SR 2.4 ∑A 19

ATAK%

63.16
SERWIS

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


SERWIS 4/16 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

31.25

WYD%

18.75

SKUT%

25
BLOK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


∑P 18 SR 5
∑P/SR 3.6

DOKŁ%

77.78

PERF%

5.56

WYD%

77.78

SKUT%

77.78
OBRONA

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


OBRONA 13 SR 5
OBRONA/SR 2.6 ∑O 15
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kulas 18 5 13 2 16 2 8 1 0 4 1 10 1 1 8 2 3 0 64 7 8 0
Wojtek Płochocki 14 5 14 2 5 3 2 0 0 0 2 12 1 2 6 7 1 0 50 13 13 2
Dawid Grygiel 13 5 12 1 4 0 2 1 0 0 0 10 0 2 5 6 3 3 37 11 9 1
Jakub Joszt 2 5 1 0 1 0 1 0 0 1 1 9 1 0 6 5 1 2 43 0 4 0
Łukasz Maliszewski 1 2 1 0 2 0 0 0 0 0 0 4 0 0 2 3 0 1 33 0 0 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 5 0 1 0 0 1 0 0 0 1 14 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Rychlica 20 5 17 6 22 0 5 3 0 0 1 7 1 1 13 4 0 0 78 6 2 0
Tomasz Woźniak 17 5 13 5 6 1 4 2 0 2 1 16 3 0 9 11 1 3 38 0 3 2
Agnieszka Dzikoń 13 5 11 4 12 1 4 0 0 2 2 15 0 2 7 2 2 2 60 13 8 1
Radosław Papierz 5 5 4 1 6 0 1 1 0 0 2 8 1 0 7 6 2 1 44 0 8 1
Gosia Gryziak 2 5 0 0 0 0 0 0 0 2 4 15 3 1 3 4 1 0 44 11 10 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)