Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

SAVILLS
3
0
VS
(20:16, 21:20, 20:16)
PANATTONI
Raport meczowy
33/80 ATAK 25/71
8 BLOK 4
5/59 SERWIS 4/54
15 BŁ. PRZECIWNIKA 19
61 SUMA 52

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartłomiej Zieliński

SAVILLS


PKT 20 SR 3 PKT/SR 6.67
ATAK 15 BLOK 4 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

7.69
ATAK

Kacper Stelmach

PANATTONI


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 18

ATAK%

55.56
SERWIS

Michał Opala

SAVILLS


SERWIS 3/17 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

23.53

WYD%

11.76

SKUT%

17.65
BLOK

Łukasz Michalak

SAVILLS


BLOK 4 B1 4
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Kacper Stelmach

PANATTONI


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

69.23

PERF%

0

WYD%

61.54

SKUT%

69.23
OBRONA

Łukasz Michalak

SAVILLS


OBRONA 11 SR 3
OBRONA/SR 3.67 ∑O 11
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartłomiej Zieliński 20 3 15 4 7 2 2 4 0 1 3 5 4 3 4 4 3 0 50 21 9 1
Łukasz Michalak 17 3 12 2 10 1 3 4 0 1 1 5 1 4 5 4 0 2 60 27 11 0
Michał Opala 8 3 5 5 8 1 0 0 0 3 1 12 1 1 3 3 1 0 50 13 6 0
Michał Gryglicki 1 3 1 1 0 0 0 0 0 0 0 7 0 0 1 7 0 1 11 0 2 0
Anna Wróblewicz 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 13 1 0 0 0 0 1 0 0 2 2
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Stelmach 12 3 10 1 5 1 1 0 2 1 1 4 2 0 9 3 1 0 69 0 3 1
Maciej Sidorenko 7 3 5 0 9 1 1 0 0 2 0 10 0 1 7 2 1 1 67 8 10 1
Michał Zadrąg 7 3 5 3 2 3 1 0 2 1 1 10 2 2 2 4 1 2 36 18 5 4
Witold Przychodzeń 5 3 5 0 11 1 1 0 0 0 0 3 2 0 0 1 1 2 0 0 3 0
Adam Kwiecień 2 3 0 0 2 1 0 0 4 0 1 6 0 0 1 4 1 0 17 0 2 2
Jana Sklencarova 0 3 0 0 1 1 0 0 0 0 1 6 1 2 0 3 1 0 33 33 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)