Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

INGRAM TEAM
3
0
VS
(20:12, 20:13, 20:14)
MSD POLSKA
Raport meczowy
24/59 ATAK 6/32
4 BLOK 1
12/60 SERWIS 0/30
20 BŁ. PRZECIWNIKA 32
60 SUMA 39

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


PKT 8 SR 3 PKT/SR 2.67
ATAK 2 BLOK 2 SERWIS 4

ATAK%

28.57

SERWIS%

21.05
ATAK

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 9

ATAK%

55.56
SERWIS

Hubert Zach

INGRAM TEAM


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

30

WYD%

10

SKUT%

30
BLOK

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

80

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Łukasz Bielecki

INGRAM TEAM


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kamil Rytel 8 3 2 1 2 0 2 2 0 4 1 13 1 4 1 0 0 0 100 80 2 1
Szymon Stańczyk 8 3 7 3 7 0 2 0 0 1 1 3 0 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Łukasz Bielecki 8 3 6 0 3 0 2 0 2 1 1 6 2 2 1 1 0 0 75 50 3 1
Arkadiusz Mróz 8 3 5 0 1 0 3 0 2 2 0 3 3 4 2 2 1 0 67 44 1 0
Hubert Zach 6 3 3 0 0 0 0 0 0 3 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Wiktoria Strucińska 2 3 1 2 5 1 1 0 0 1 0 6 1 2 4 3 0 0 67 22 2 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 3 3 3 2 6 0 4 0 0 0 0 8 1 3 4 5 0 3 47 20 3 3
Zuza Rusak 2 3 1 0 2 3 2 1 0 0 0 7 1 4 1 4 0 5 36 29 1 1
Michał Moczarski 1 3 1 1 1 0 0 0 0 0 0 6 1 3 1 0 0 0 100 75 2 0
Karolina Wróbel 1 3 1 1 3 0 1 0 0 0 0 4 2 1 0 1 0 0 50 50 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)