Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

JONES LANG LASALLE
1
3
VS
(20:14, 16:20, 15:20, 17:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
29/72 ATAK 32/81
4 BLOK 4
2/69 SERWIS 7/74
33 BŁ. PRZECIWNIKA 31
68 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Jodkiewicz

PROJEKT II


PKT 14 SR 4 PKT/SR 3.5
ATAK 10 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

45.45

SERWIS%

16.67
ATAK

Damian Majorkowski

JONES LANG LASALLE


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Piotr Jodkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 2/12 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

41.67

WYD%

8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Piotr Jodkiewicz

PROJEKT II


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

44.44

PERF%

0

WYD%

22.22

SKUT%

44.44
OBRONA

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Damian Łukasik 8 4 8 1 5 1 0 0 0 0 0 4 2 0 4 7 4 4 21 0 6 0
Damian Majorkowski 7.5 4 6 0 2 0 1 1 1 0 3 5 1 0 0 9 2 0 0 0 3 0
Piotr Wołodźko 6 4 4 0 2 1 0 0 2 1 0 9 2 0 3 4 0 0 43 0 8 0
Karol Kruczkowski 5.5 4 5 0 7 0 3 0 1 0 2 5 2 0 4 4 1 1 40 0 2 0
Maciej Cuch 4.5 4 3 2 7 2 1 0 1 1 2 9 4 0 4 3 1 1 44 0 3 0
Tomasz Tylenda 3.5 4 3 0 4 0 4 0 1 0 1 14 2 0 1 6 1 1 11 0 3 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Jodkiewicz 14 4 10 4 7 0 1 2 0 2 3 6 1 2 4 5 3 1 40 13 8 0
Jakub Nalej 11 4 9 0 9 2 6 1 0 1 3 6 3 0 2 2 1 0 40 0 5 0
Adrian Kowalski 9 4 7 3 8 2 0 0 0 2 0 10 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Łukasz Szcześniak 5.5 4 5 0 1 0 3 0 1 0 0 9 1 0 2 0 1 0 67 0 2 1
Michał Mendak 2 4 1 0 1 0 1 0 0 1 1 7 1 1 6 6 2 1 44 6 4 0
Maciej Mendak 1.5 4 0 0 0 0 1 0 1 1 2 11 1 2 3 10 2 0 29 12 6 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)