Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

SAVILLS
3
2
VS
(17:20, 20:14, 20:15, 15:20, 15:12)
AICON X-RAY
Raport meczowy
45/81 ATAK 35/83
7 BLOK 2
10/87 SERWIS 6/81
25 BŁ. PRZECIWNIKA 38
87 SUMA 81

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartłomiej Zieliński

SAVILLS


PKT 30 SR 5 PKT/SR 6
ATAK 23 BLOK 2 SERWIS 5

ATAK%

65.71

SERWIS%

27.78
ATAK

Bartłomiej Zieliński

SAVILLS


ATAK 23 SR 5
ATAK/SR 4.6 ∑A 35

ATAK%

65.71
SERWIS

Bartłomiej Zieliński

SAVILLS


SERWIS 5/18 SR 5
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

27.78
BLOK

Łukasz Michalak

SAVILLS


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

25

SKUT%

50
OBRONA

Łukasz Michalak

SAVILLS


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 8
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartłomiej Zieliński 30 5 23 1 6 1 4 2 0 5 1 7 5 2 1 7 1 1 25 17 3 1
Łukasz Michalak 20 5 13 3 6 1 3 3 0 4 4 10 6 0 11 11 4 3 38 0 6 2
Michał Opala 12 5 9 3 5 0 2 2 0 1 4 13 3 1 5 12 0 0 33 6 5 0
Marek Zujewicz 0 5 0 0 0 0 1 0 0 0 1 12 3 0 3 3 2 1 33 0 5 1
Anna Wróblewicz 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 0 0 0 1 4 1 0 0 4 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 15 5 12 2 4 2 2 0 2 2 2 8 1 1 2 6 1 0 30 10 3 2
Tomasz Rychlica 7.5 5 6 3 3 2 1 0 1 1 1 8 0 0 3 3 5 2 23 0 2 0
Agnieszka Dzikoń 7 5 5 1 7 0 1 0 0 2 3 7 2 0 2 3 1 2 25 0 4 0
Andrzej Kaznowski 6 3 5 3 4 2 2 0 0 1 0 6 2 0 7 4 2 2 47 0 0 0
Zbigniew Martyński 4.5 4 4 0 2 0 3 0 1 0 3 11 2 0 7 3 2 2 50 0 2 0
Tomasz Woźniak 2 3 2 1 1 1 0 0 0 0 0 6 0 0 4 2 0 2 50 0 3 1
Radosław Papierz 1 5 1 0 1 0 0 0 0 0 2 11 0 0 1 1 0 0 50 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)