Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

INGRAM TEAM
3
2
VS
(18:20, 20:15, 17:20, 20:13, 15:13)
AICON X-RAY
Raport meczowy
45/106 ATAK 37/100
6 BLOK 6
7/89 SERWIS 7/82
32 BŁ. PRZECIWNIKA 31
90 SUMA 81

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


PKT 18 SR 5 PKT/SR 3.6
ATAK 13 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

44.83

SERWIS%

16.67
ATAK

Marcin Bobel

INGRAM TEAM


ATAK 10 SR 5
ATAK/SR 2 ∑A 18

ATAK%

55.56
SERWIS

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


SERWIS 2/10 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

30

WYD%

10

SKUT%

20
BLOK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


BLOK 2 B1 2
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.4
PRZYJĘCIE

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


∑P 15 SR 5
∑P/SR 3

DOKŁ%

73.33

PERF%

26.67

WYD%

53.33

SKUT%

73.33
OBRONA

Wiktoria Strucińska

INGRAM TEAM


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 7
Statystyki
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Arkadiusz Mróz 18 5 13 1 11 0 4 2 0 3 7 6 2 2 19 4 1 3 72 7 0 0
Marcin Bobel 14 5 10 1 3 1 3 2 0 2 2 6 3 1 1 0 1 0 67 33 1 0
Szymon Stańczyk 13 5 13 2 18 1 3 0 0 0 2 7 1 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Łukasz Bielecki 10.5 5 9 1 4 4 2 1 1 0 0 13 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Hubert Zach 1.5 5 0 0 1 0 0 0 1 1 4 8 4 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Wiktoria Strucińska 1 5 0 0 1 0 0 0 0 1 1 12 2 1 9 6 1 1 56 6 6 1
Kamil Rytel 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 7 1 0 3 73 27 3 1
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Woźniak 15 5 11 2 4 1 2 2 0 2 1 6 1 1 12 5 0 2 65 5 0 0
Agnieszka Dzikoń 9.5 5 8 0 7 0 3 0 1 1 3 12 2 2 6 3 0 0 73 18 4 0
Tomasz Ochnik 9 4 8 0 5 2 3 1 0 0 2 2 2 1 7 8 4 0 40 5 0 0
Tomasz Rychlica 6 4 5 2 9 0 2 0 0 1 1 6 3 1 3 2 2 2 40 10 0 0
Zbigniew Martyński 6 4 3 1 4 2 4 1 0 2 1 6 3 0 1 2 0 1 25 0 0 2
Andrzej Kaznowski 4.5 4 2 4 4 1 1 1 1 1 1 7 1 3 2 2 0 2 56 33 2 0
Radosław Papierz 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 12 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)