Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

2 vs 3

CBRE
1
3
VS
(20:21, 20:17, 15:20, 13:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
29/85 ATAK 46/123
3 BLOK 5
3/69 SERWIS 6/77
33 BŁ. PRZECIWNIKA 21
68 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Siara

CBRE


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 13 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

39.39

SERWIS%

16.67
ATAK

Michał Mendak

PROJEKT II


ATAK 2 SR 4
ATAK/SR 0.5 ∑A 4

ATAK%

50
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 3/17 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

35.29

WYD%

17.65

SKUT%

17.65
BLOK

Piotr Jodkiewicz

PROJEKT II


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 17 SR 4
∑P/SR 4.25

DOKŁ%

88.24

PERF%

5.88

WYD%

82.35

SKUT%

88.24
OBRONA

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Siara 17 4 13 2 10 1 7 2 0 2 2 7 1 0 5 2 1 0 63 0 2 1
Michał Fitrzyk 7 4 5 1 5 1 2 1 0 1 1 13 0 0 7 4 3 0 50 0 7 3
Grzegorz Urmanowski 7 4 7 3 9 2 4 0 0 0 0 11 0 1 8 5 4 1 47 5 8 0
Maciej Kałwa 4 4 4 1 5 1 2 0 0 0 1 13 0 1 11 5 2 2 57 5 4 3
Joanna Grabowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 4 0 0 1 1 1 2 20 0 7 0
Joanna Mieloch 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 10 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Nalej 17 4 15 5 13 0 4 1 0 1 3 9 2 0 2 2 3 1 25 0 0 0
Piotr Jodkiewicz 12.5 4 10 2 6 1 5 2 1 0 0 13 1 1 4 1 2 1 56 11 5 0
Paweł Juszkiewicz 12 4 8 4 9 0 7 1 0 3 3 11 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Maciej Mendak 11 3 11 4 10 0 4 0 0 0 1 6 0 2 15 5 0 0 77 9 3 0
Michał Mendak 2.5 4 2 1 0 1 0 0 1 0 0 3 1 1 14 1 1 0 88 6 1 0
Elżbieta Dzioba 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 4 9 3 2 6 2 1 1 67 17 2 0
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0
Łukasz Szcześniak 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)