Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o VII m.

AICON X-RAY
3
2
VS
(20:16, 20:16, 16:20, 16:20, 15:13)
MSD POLSKA
Raport meczowy
62/130 ATAK 32/62
1 BLOK 6
4/87 SERWIS 2/69
20 BŁ. PRZECIWNIKA 45
87 SUMA 85

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 39 SR 5 PKT/SR 7.8
ATAK 37 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

59.68

SERWIS%

5.56
ATAK

Zuza Rusak

MSD POLSKA


ATAK 4 SR 2
ATAK/SR 2 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


SERWIS 2/25 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

20

WYD%

-4

SKUT%

8
BLOK

Tomasz Bala

MSD POLSKA


BLOK 2.5 B1 1
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Deka

MSD POLSKA


∑P 11 SR 5
∑P/SR 2.2

DOKŁ%

63.64

PERF%

9.09

WYD%

54.55

SKUT%

63.64
OBRONA

Radosław Papierz

AICON X-RAY


OBRONA 11 SR 5
OBRONA/SR 2.2 ∑O 11
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 39 5 37 4 12 3 6 1 0 1 1 13 3 3 12 10 0 0 60 12 10 0
Tomasz Woźniak 19 5 17 5 14 4 8 0 0 2 3 17 3 1 11 6 0 1 63 5 7 0
Radosław Papierz 7 5 7 0 11 0 0 0 0 0 1 13 3 2 13 9 1 1 58 8 11 0
Gosia Gryziak 2 5 1 0 1 0 0 0 0 1 3 20 3 2 2 3 0 2 44 22 6 1
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 11.5 4 11 0 7 1 2 0 1 0 0 7 1 1 3 3 2 0 44 11 7 1
Sebastian Kurzak 10.5 5 7 0 5 0 5 2 1 1 1 11 1 1 14 5 3 3 58 4 8 1
Tomasz Bala 7.5 5 5 1 2 0 1 1 3 0 0 15 1 1 2 3 0 1 43 14 6 1
Łukasz Deka 5.5 5 4 1 2 0 0 0 1 1 0 15 1 1 6 3 1 0 64 9 3 1
Zuza Rusak 4 2 4 0 2 0 0 0 0 0 0 2 2 0 2 3 0 0 40 0 2 0
Karolina Wróbel 1 4 1 0 1 0 0 0 0 0 0 9 1 0 0 0 1 0 0 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)