Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

II mecz o V m.

DELOITTE
3
0
VS
(20:15, 20:12, 20:13)
STEPSTONE
Raport meczowy
26/69 ATAK 26/83
5 BLOK 4
4/58 SERWIS 2/42
25 BŁ. PRZECIWNIKA 8
60 SUMA 40

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Wieczorek

STEPSTONE


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

48.28

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Krzak

DELOITTE


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 8

ATAK%

50
SERWIS

Piotr Krzak

DELOITTE


SERWIS 2/12 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Michał Sarnecki

STEPSTONE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Adrian Wieczorek

STEPSTONE


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Michał Sarnecki

STEPSTONE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Kwiecień 9 3 7 3 10 2 3 1 0 1 0 7 0 2 1 2 0 0 60 40 2 0
Kamil Skutnik 8 3 7 3 4 0 1 1 0 0 0 8 0 4 2 2 1 1 60 40 0 1
Michał Zadrąg 8 3 6 4 6 2 1 1 0 1 1 4 1 0 1 2 2 0 20 0 2 2
Piotr Krzak 7.5 3 4 1 2 0 1 1 1 2 2 8 0 6 1 2 0 1 70 60 2 1
Kornel Kania 2.5 3 2 0 0 0 0 0 1 0 0 11 0 1 3 0 1 0 80 20 1 0
Agnieszka Kapusta 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 0 1 2 1 0 0 75 25 1 0
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Wieczorek 15 3 14 5 6 2 2 1 0 0 1 5 0 3 3 1 0 0 86 43 2 2
Michał Sarnecki 7.5 3 6 3 8 2 4 1 1 0 2 4 1 3 5 3 1 2 57 21 5 0
Piotr Bartoszek 5 3 4 2 5 2 5 1 0 0 0 2 1 2 2 2 0 0 67 33 2 1
Marek Charkiewicz 4 3 2 3 4 0 3 0 0 2 0 11 0 1 3 3 1 0 50 13 5 2
Marcin Jucha 0.5 3 0 0 0 0 0 0 1 0 0 3 0 4 3 6 0 1 50 29 3 1
Klaudia Sochocka 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 1 1 0 1 33 0 0 1
Aleksandra Zmuda 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 1 3 1 2 0 3 0 0 40 40 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)