Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

JONES LANG LASALLE
0
3
VS
(17:20, 14:20, 17:20)
DELOITTE
Raport meczowy
27/64 ATAK 27/55
1 BLOK 4
3/50 SERWIS 4/58
17 BŁ. PRZECIWNIKA 25
48 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Kwiecień

DELOITTE


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

75

SERWIS%

12.5
ATAK

Adam Kwiecień

DELOITTE


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 12

ATAK%

75
SERWIS

Mateusz Boberek

JONES LANG LASALLE


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

-11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Kamil Skutnik

DELOITTE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Kamil Skutnik

DELOITTE


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

25

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Domański 10 3 8 2 1 1 4 1 0 1 2 6 0 2 0 3 0 0 40 40 1 0
Piotr Wołodźko 8 3 8 4 2 1 2 0 0 0 0 5 0 6 6 3 1 1 71 35 2 2
Mateusz Boberek 7 3 5 6 2 1 4 0 0 2 1 3 3 4 2 6 2 0 43 29 0 0
Kuba Denus 5 3 5 2 1 1 2 0 0 0 3 4 3 1 2 2 0 0 60 20 2 0
Maciej Cuch 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 0 10 0 1 2 1 1 1 50 17 3 0
Zuzanna Kociuba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Kwiecień 10 3 9 1 2 0 0 0 0 1 1 6 0 6 1 2 3 0 58 50 1 2
Kamil Skutnik 7.5 3 6 3 4 1 1 1 1 0 1 9 2 1 3 0 0 0 100 25 1 1
Piotr Krzak 7 3 5 1 4 0 3 0 2 1 0 5 1 3 0 2 0 0 60 60 1 1
Wojciech Kasprzyk 4.5 3 3 0 1 0 0 0 3 0 0 5 1 0 3 1 0 0 75 0 1 1
Michał Zadrąg 4 3 3 2 3 0 2 0 0 1 1 9 2 6 2 5 2 1 50 38 0 2
Agnieszka Kapusta 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 2 7 2 0 0 0 1 2 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)