Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MAMOBILE
3
1
VS
(17:20, 20:11, 20:12, 21:19)
MSD POLSKA
Raport meczowy
45/90 ATAK 31/94
5 BLOK 5
7/77 SERWIS 7/63
21 BŁ. PRZECIWNIKA 19
78 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mariusz Goliszewski

MAMOBILE


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 14 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

56

SERWIS%

0
ATAK

Michał Wojtkowski

MAMOBILE


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Zuza Rusak

MSD POLSKA


SERWIS 3/11 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

36.36

WYD%

18.18

SKUT%

27.27
BLOK

Marcin Wieczorkowski

MSD POLSKA


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Zuza Rusak

MSD POLSKA


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

100

PERF%

44.44

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Łukasz Kasak

MAMOBILE


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mariusz Goliszewski 16 4 14 1 4 3 3 1 2 0 0 8 2 2 4 3 2 1 50 17 2 1
Adam Jabłoński 14 4 9 3 4 2 2 0 0 5 2 14 1 0 2 1 2 0 40 0 1 2
Marcin Kmak 12 4 10 4 6 0 1 2 0 0 1 5 2 2 5 3 1 1 58 17 3 1
Michał Wojtkowski 12 4 10 5 1 0 1 0 0 2 2 5 3 1 9 0 2 2 71 7 2 5
Łukasz Kasak 3 4 2 1 2 0 0 0 2 0 1 15 0 1 6 2 0 3 58 8 4 1
Natalia Kmak 0 4 0 0 2 0 0 0 0 0 0 9 0 0 2 0 1 0 67 0 2 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Bala 8 3 6 3 5 1 1 1 0 1 0 8 0 0 1 0 1 0 50 0 0 2
Piotr Szopa 7.5 4 6 2 4 0 3 0 1 1 2 5 0 5 4 1 2 1 69 38 0 3
Zuza Rusak 7 4 4 2 3 2 2 0 0 3 1 6 1 4 5 0 0 0 100 44 3 0
Michał Moczarski 6.5 3 5 6 8 0 3 0 1 1 1 5 0 5 4 4 0 2 60 33 1 2
Marcin Wieczorkowski 6.5 4 4 1 4 0 3 2 1 0 1 8 0 2 14 4 1 3 67 8 0 2
Piotr Rybarczyk 6.5 3 6 0 6 2 0 0 1 0 2 5 1 0 2 0 2 1 40 0 1 1
Agata Zgiet 1 4 0 1 1 0 0 0 0 1 1 6 3 0 1 0 0 0 100 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)