Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MAMOBILE
3
1
VS
(17:20, 20:11, 20:12, 21:19)
MSD POLSKA
Raport meczowy
33/68 ATAK 23/67
4 BLOK 2.5
5/49 SERWIS 3/32
36 BŁ. PRZECIWNIKA 33.5
78 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mariusz Goliszewski

MAMOBILE


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 14 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

56

SERWIS%

0
ATAK

Mariusz Goliszewski

MAMOBILE


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 25

ATAK%

56
SERWIS

Adam Jabłoński

MAMOBILE


SERWIS 5/22 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

31.82

WYD%

18.18

SKUT%

22.73
BLOK

Marcin Kmak

MAMOBILE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Piotr Szopa

MSD POLSKA


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

69.23

PERF%

38.46

WYD%

46.15

SKUT%

69.23
OBRONA

Marcin Kmak

MAMOBILE


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 4
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mariusz Goliszewski 16 4 14 1 4 3 3 56 25 1 2 0 0 8 2 2 4 3 2 1 50 17 2 1
Adam Jabłoński 14 4 9 3 4 2 2 45 20 0 0 5 2 14 1 0 2 1 2 0 40 0 1 2
Marcin Kmak 12 4 10 4 6 0 1 48 21 2 0 0 1 5 2 2 5 3 1 1 58 17 3 1
Natalia Kmak 0 4 0 0 2 0 0 0 2 0 0 0 0 9 0 0 2 0 1 0 67 0 2 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Bala 8 3 6 3 5 1 1 38 16 1 0 1 0 8 0 0 1 0 1 0 50 0 0 2
Piotr Szopa 7.5 4 6 2 4 0 3 40 15 0 1 1 2 5 0 5 4 1 2 1 69 38 0 3
Michał Moczarski 6.5 3 5 6 8 0 3 23 22 0 1 1 1 5 0 5 4 4 0 2 60 33 1 2
Piotr Rybarczyk 6.5 3 6 0 6 2 0 43 14 0 1 0 2 5 1 0 2 0 2 1 40 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)