Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
3
1
VS
(20:15, 20:14, 20:21, 20:13)
BNP PARIBAS
Raport meczowy
39/86 ATAK 33/88
5 BLOK 3.5
7/79 SERWIS 2/64
29 BŁ. PRZECIWNIKA 24.5
80 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Kmak

MAMOBILE


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

39.29

SERWIS%

23.08
ATAK

Adam Jabłoński

MAMOBILE


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 18

ATAK%

61.11
SERWIS

Marcin Kmak

MAMOBILE


SERWIS 3/13 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

38.46

WYD%

0

SKUT%

23.08
BLOK

Marcin Kmak

MAMOBILE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Kasak

MAMOBILE


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

100

PERF%

28.57

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Sławek Tokarz

BNP PARIBAS


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Kmak 16 4 11 1 11 1 4 2 0 3 2 5 3 4 12 0 2 0 89 22 3 0
Adam Jabłoński 12 4 11 2 2 1 2 1 0 0 1 9 0 1 5 3 1 0 60 10 5 1
Michał Wojtkowski 11 4 7 0 3 0 4 2 0 2 5 8 2 4 6 0 0 2 83 33 3 1
Andrzej Zubrzycki 8 4 7 1 8 1 3 0 0 1 3 14 0 2 5 1 0 0 88 25 4 1
Łukasz Kasak 3 4 3 1 0 0 1 0 0 0 1 10 0 2 5 0 0 0 100 29 6 0
Natalia Kmak 1 4 0 0 1 0 0 0 0 1 1 7 1 1 0 0 0 0 100 100 5 0
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sławek Tokarz 12 4 10 2 8 1 1 1 0 1 1 5 2 0 8 2 4 1 53 0 6 0
Bartosz Bartosiewicz 9.5 4 8 2 10 2 4 1 1 0 1 8 1 1 6 4 3 3 41 6 5 0
Rafał Gryko 9 4 8 1 2 1 5 1 0 0 1 10 0 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Dominik Sadowski 7 4 6 2 7 0 6 0 0 1 0 8 3 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Maciej Czechowicz 1 4 1 0 1 0 0 0 0 0 0 10 1 0 1 0 0 1 50 0 4 0
Grzegorz Koper 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 21 7 6 3 57 0 4 0
Marta Wierzchowska-Krupa 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 1 0 1 0 0 0 100 0 6 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)