Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DELOITTE
1
3
VS
(16:20, 20:14, 12:20, 18:20)
MSD POLSKA
Raport meczowy
37/101 ATAK 36/88
0 BLOK 5
5/66 SERWIS 6/74
24 BŁ. PRZECIWNIKA 27
66 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

DELOITTE


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

39.02

SERWIS%

0
ATAK

Wojciech Kasprzyk

DELOITTE


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Michał Moczarski

MSD POLSKA


SERWIS 2/12 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

25

WYD%

8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Piotr Rybarczyk

MSD POLSKA


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Wojciech Kasprzyk

DELOITTE


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

85.71

PERF%

0

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Michał Zadrąg

DELOITTE


OBRONA 11 SR 4
OBRONA/SR 2.75 ∑O 11
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 16 4 16 3 15 2 5 0 0 0 3 7 2 0 3 0 0 0 100 0 2 1
Adam Kwiecień 10 4 8 3 6 2 4 0 0 2 0 15 1 0 12 3 4 0 63 0 5 0
Wojciech Kasprzyk 7 4 6 1 2 0 0 0 0 1 0 10 1 0 6 1 0 0 86 0 5 1
Michał Zadrąg 6 4 5 4 6 1 5 0 0 1 1 2 3 0 9 3 1 3 56 0 11 0
Agnieszka Kapusta 2 4 1 1 0 0 0 0 0 1 0 5 1 0 3 2 3 3 27 0 5 0
Kornel Kania 1 4 1 1 3 0 0 0 0 0 2 8 0 0 4 5 0 0 44 0 1 2
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rybarczyk 14 4 11 5 7 0 2 3 0 0 0 7 0 1 8 3 1 3 56 6 2 0
Piotr Szopa 12 4 9 1 13 0 2 1 0 2 2 10 2 1 5 4 2 0 50 8 7 0
Tomasz Bala 7 4 6 0 2 0 3 1 0 0 1 6 1 0 2 2 0 0 50 0 4 0
Zuza Rusak 7 4 6 2 2 0 4 0 0 1 2 7 3 0 2 1 2 1 33 0 3 1
Michał Moczarski 4 4 2 1 6 0 1 0 0 2 1 8 1 0 9 3 0 1 69 0 7 3
Krzysztof Peszuk 3 4 2 0 1 0 0 0 0 1 2 10 1 0 4 1 0 0 80 0 8 2
Kamil Czarniecki 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)