Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

2 vs 3 (półfinał A)

MAMOBILE
3
1
VS
(19:21, 20:11, 20:16, 20:18)
PLL LOT
Raport meczowy
48/107 ATAK 31/84
2 BLOK 2
5/76 SERWIS 2/68
24 BŁ. PRZECIWNIKA 31
79 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Matecki

PLL LOT


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 14 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

45.16

SERWIS%

10
ATAK

Mariusz Goliszewski

MAMOBILE


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 27

ATAK%

51.85
SERWIS

Mateusz Witkowski

MAMOBILE


SERWIS 2/8 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

37.5

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Daniel Matecki

PLL LOT


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Mariusz Goliszewski

MAMOBILE


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


OBRONA 0 SR 4
OBRONA/SR 0 ∑O 0
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Kmak 16 4 15 14 0 0 3 0 0 1 2 5 3 1 17 0 1 0 95 5 0 0
Mariusz Goliszewski 16 4 14 10 0 0 3 1 0 1 0 14 0 0 9 0 0 0 100 0 0 0
Mateusz Macioszczyk 11 4 10 10 0 0 1 1 0 0 2 15 3 0 12 0 0 2 86 0 0 0
Adam Jabłoński 8 4 8 13 0 2 2 0 0 0 0 10 1 0 9 1 0 0 90 0 0 0
Mateusz Witkowski 3 4 1 0 0 0 0 0 0 2 1 4 1 0 8 0 0 0 100 0 0 0
Natalia Kmak 1 4 0 0 0 0 1 0 0 1 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Daniel Matecki 17 4 14 12 0 2 3 2 0 1 0 9 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Dominik Waloch 10 4 10 23 0 0 2 0 0 0 0 8 0 2 16 0 1 1 90 10 0 0
Michał Toczko 4 4 4 5 0 0 2 0 0 0 1 11 0 1 7 1 0 0 89 11 0 0
Mariusz Kaczmarek 2 4 2 0 0 0 0 0 0 0 0 8 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Ernest Lewandowski 2 4 1 2 0 0 2 0 0 1 1 11 1 0 27 1 4 1 82 0 0 0
Ewa Sampolińska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 16 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)