Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DXC TECHNOLOGY
3
1
VS
(20:16, 12:20, 20:9, 20:17)
DIEBOLD NIXDORF
Raport meczowy
32/67 ATAK 30/79
10 BLOK 3
4/70 SERWIS 6/63
26 BŁ. PRZECIWNIKA 23
72 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Karol Stachurski

DXC TECHNOLOGY


PKT 17.5 SR 4 PKT/SR 4.38
ATAK 13 BLOK 2.5 SERWIS 2

ATAK%

56.52

SERWIS%

18.18
ATAK

Karol Stachurski

DXC TECHNOLOGY


ATAK 13 SR 4
ATAK/SR 3.25 ∑A 23

ATAK%

56.52
SERWIS

Karol Stachurski

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

27.27

WYD%

9.09

SKUT%

18.18
BLOK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Przemysław Bratkowski

DIEBOLD NIXDORF


∑P 22 SR 4
∑P/SR 5.5

DOKŁ%

81.82

PERF%

40.91

WYD%

72.73

SKUT%

81.82
OBRONA

Przemysław Bratkowski

DIEBOLD NIXDORF


OBRONA 11 SR 4
OBRONA/SR 2.75 ∑O 11
Statystyki
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Karol Stachurski 17.5 4 13 0 6 2 2 2 1 2 1 7 1 6 4 3 0 0 77 46 5 0 0
Daniel Chudecki 15.5 4 12 0 9 1 5 2 1 1 0 10 2 3 2 2 0 1 63 38 6 0 0
Mirosław Kiryk 5 4 4 0 4 0 3 0 2 0 0 12 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Łukasz Michoń 5 4 2 0 3 0 0 2 0 1 0 12 1 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0
Ryszard Puchalski 3 4 1 0 0 0 0 1 2 0 0 11 2 1 6 1 0 2 70 10 3 0 0
Agata Sokolnicka 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 0 0 0 1 0 1 0 0 5 0 0
Joanna Kaczmarzyk 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 5 4 3 2 59 36 7 0 0
DIEBOLD NIXDORF
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Wnuk 9 4 6 0 6 5 5 2 0 1 0 6 3 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0
Piotr Cimoch 8 4 7 0 5 1 0 0 0 1 1 6 0 11 3 3 0 2 74 58 2 0 0
Przemysław Bratkowski 8 4 8 0 6 2 0 0 0 0 1 12 0 9 9 2 0 2 82 41 11 0 0
Łukasz Gembala 7 4 6 0 6 2 4 0 0 1 0 4 2 4 5 5 0 0 64 29 2 0 0
Maria Dudnik 4 4 3 0 6 0 0 0 0 1 0 11 1 3 2 1 1 0 71 43 3 0 0
Kacper Kremski 3 4 0 0 1 0 0 1 0 2 1 7 2 1 1 0 0 0 100 50 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony