Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DIEBOLD NIXDORF
0
3
VS
(14:20, 8:20, 12:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
11/47 ATAK 14/25
5 BLOK 1
1/36 SERWIS 3/33
17 BŁ. PRZECIWNIKA 42
34 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

90

SERWIS%

14.29
ATAK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 10

ATAK%

90
SERWIS

Przemysław Bratkowski

DIEBOLD NIXDORF


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

33.33

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Piotr Cimoch

DIEBOLD NIXDORF


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 6 SR 2
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

16.67

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
DIEBOLD NIXDORF
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Cimoch 5.5 3 3 0 3 1 2 2 1 0 0 3 0 1 3 5 2 3 29 7 2 1 0
Maciej Wnuk 4.5 3 3 1 7 0 3 1 1 0 1 0 3 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0
Przemysław Bratkowski 4 3 3 1 1 0 4 0 0 1 1 4 0 0 5 9 1 0 33 0 3 1 0
Kacper Kremski 2 3 1 0 0 0 0 1 0 0 2 5 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Romuald Żbik 1 3 1 0 8 0 0 0 0 0 0 3 0 0 8 6 1 3 44 0 3 1 0
Maria Dudnik 0 3 0 0 3 0 2 0 0 0 0 13 0 0 2 0 0 0 100 0 4 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Juszkiewicz 10 3 9 1 0 0 0 0 0 1 1 5 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Maciej Mendak 3 3 0 0 0 0 0 1 0 2 0 17 0 0 1 1 0 0 50 0 6 0 0
Michał Mendak 3 2 3 3 2 0 3 0 0 0 0 3 1 1 3 2 0 0 67 17 3 0 0
Jarosław Sadowski 2 2 2 0 0 1 1 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony