Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

PKO BP
3
2
VS
(18:20, 20:17, 16:20, 21:19, 15:7)
PROJEKT II
Raport meczowy
11/26 ATAK 10/32
1 BLOK 3.5
6/32 SERWIS 8/48
72 BŁ. PRZECIWNIKA 61.5
90 SUMA 83

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 14 SR 5 PKT/SR 2.8
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

50

SERWIS%

18.18
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 11 SR 5
ATAK/SR 2.2 ∑A 22

ATAK%

50
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 6/19 SR 5
SERWIS/SR 1.2

TR%

42.11

WYD%

21.05

SKUT%

31.58
BLOK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


BLOK 1.5 B1 1
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.3
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

42.86

PERF%

21.43

WYD%

7.14

SKUT%

42.86
OBRONA

Michał Mendak

PROJEKT II


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 8
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 14 5 11 2 5 2 2 1 0 2 0 7 2 4 4 5 2 4 42 21 4 1 0
Adrian Płachta 4 5 0 0 4 0 0 0 0 4 2 14 1 0 0 0 0 0 0 0 7 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Juszkiewicz 10.5 5 3 2 3 0 6 1 1 6 2 9 2 0 1 5 0 1 14 0 0 0 0
Michał Mendak 5.5 4 4 2 3 1 2 0 1 1 2 5 2 3 3 3 1 4 43 21 6 2 0
Maciej Mendak 3 5 1 0 1 0 1 0 2 1 1 11 0 0 1 1 0 1 33 0 4 1 0
Jarosław Sadowski 2.5 3 2 0 1 0 0 0 1 0 0 5 1 0 2 0 0 1 67 0 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony