Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DXC TECHNOLOGY
3
1
VS
(20:5, 14:20, 20:10, 20:14)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
42/91 ATAK 17/61
2 BLOK 0
10/73 SERWIS 2/22
20 BŁ. PRZECIWNIKA 30
74 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 19 SR 4 PKT/SR 4.75
ATAK 17 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

28.81

SERWIS%

16.67
ATAK

Karol Stachurski

DXC TECHNOLOGY


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 22

ATAK%

54.55
SERWIS

Ryszard Puchalski

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 5/23 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

43.48

WYD%

17.39

SKUT%

21.74
BLOK

Karol Stachurski

DXC TECHNOLOGY


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Mirosław Kiryk

DXC TECHNOLOGY


∑P 6 SR 4
∑P/SR 1.5

DOKŁ%

66.67

PERF%

33.33

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Karol Stachurski

DXC TECHNOLOGY


OBRONA 14 SR 4
OBRONA/SR 3.5 ∑O 16
Statystyki
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Karol Stachurski 15 4 12 3 4 0 3 2 0 1 0 4 1 1 2 3 0 0 50 17 14 2 0
Mirosław Kiryk 13 4 10 4 9 0 2 0 0 3 1 12 1 2 2 2 0 0 67 33 2 2 0
Darek Gutowski 12 4 11 2 9 0 3 0 0 1 3 9 0 0 3 5 3 2 23 0 5 0 0
Dominik Sztyrak 8 4 8 1 3 0 5 0 0 0 0 8 2 3 3 2 1 1 60 30 8 3 0
Ryszard Puchalski 5 4 0 0 0 0 0 0 0 5 5 12 1 1 3 5 0 0 44 11 8 1 0
Agata Sokolnicka 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 4 0 0 1 0 0 0 100 0 3 2 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Kulas 19 4 17 9 23 1 9 0 0 2 1 8 1 3 7 6 1 1 56 17 7 2 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 4 0 0 1 0 1 0 0 0 0 9 1 0 1 4 1 1 14 0 2 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony