Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

GRUPA PRACUJ
3
1
VS
(20:13, 20:18, 18:20, 20:17)
PROJEKT II
Raport meczowy
37/75 ATAK 19/52
1 BLOK 2.5
5/74 SERWIS 5/48
35 BŁ. PRZECIWNIKA 41.5
78 SUMA 68

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Zawisza

GRUPA PRACUJ


PKT 22.5 SR 4 PKT/SR 5.63
ATAK 21 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

61.76

SERWIS%

7.69
ATAK

Krzysztof Zawisza

GRUPA PRACUJ


ATAK 21 SR 4
ATAK/SR 5.25 ∑A 34

ATAK%

61.76
SERWIS

Maciej Mendak

PROJEKT II


SERWIS 2/10 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

40

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Michał Mendak

PROJEKT II


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Mariusz Turski

GRUPA PRACUJ


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

72.73

PERF%

9.09

WYD%

54.55

SKUT%

72.73
OBRONA

Mariusz Turski

GRUPA PRACUJ


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 9
Statystyki
GRUPA PRACUJ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Zawisza 22.5 4 21 1 7 3 2 0 1 1 1 11 0 1 7 1 3 0 67 8 3 1 0
Mariusz Turski 14 4 13 1 9 1 1 0 0 1 3 11 1 1 7 1 1 1 73 9 8 1 0
Marcin Mostrąg 2.5 3 1 0 4 0 1 0 1 1 2 7 0 1 4 2 1 0 63 13 2 0 0
Konrad Hardej 2 4 1 0 1 1 1 0 0 1 2 7 1 0 4 2 1 1 50 0 1 1 0
Radosław Iwańczuk 2 4 1 0 0 0 1 0 0 1 1 6 2 0 5 5 1 1 42 0 6 0 0
Tamara Czumer 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Julia Wysokińska 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Krzysztof Wawryniuk 0 2 0 1 1 1 0 0 0 0 0 3 0 2 0 0 1 1 50 50 0 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 16 4 13 2 6 0 4 2 0 1 2 7 4 1 11 11 4 2 41 3 5 0 0
Maciej Mendak 4 4 2 1 0 0 2 0 0 2 2 6 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0
Paweł Juszkiewicz 3.5 4 3 4 9 0 2 0 1 0 2 3 4 0 3 2 2 1 38 0 3 0 0
Jarosław Sadowski 3 4 1 0 1 0 2 0 0 2 0 12 1 0 1 1 0 0 50 0 4 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony