Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKO BP
3
0
VS
(20:16, 20:8, 21:20)
DXC TECHNOLOGY
Raport meczowy
10/23 ATAK 24/63
3 BLOK 2
2/23 SERWIS 4/46
46 BŁ. PRZECIWNIKA 14
61 SUMA 44

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

53.85

SERWIS%

22.22
ATAK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 26

ATAK%

53.85
SERWIS

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

22.22

WYD%

11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

83.33

PERF%

50

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Patryk Łabuszewski

PKO BP


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 9.5 3 7 0 7 2 0 2 1 0 0 10 0 3 1 2 1 0 57 43 6 0 0
Adrian Płachta 5.5 3 3 0 3 0 1 0 1 2 1 9 1 5 5 3 0 1 71 36 5 0 0
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Daniel Chudecki 17 3 14 0 6 2 4 1 0 2 0 6 1 6 4 0 1 1 83 50 3 0 0
Dominik Sztyrak 6.5 3 6 0 7 2 2 0 1 0 0 7 1 2 2 1 1 1 57 29 6 0 0
Ryszard Puchalski 3.5 3 1 0 5 0 0 0 1 2 0 8 1 7 9 3 0 2 76 33 5 0 0
Łukasz Domański 3 3 3 0 6 0 4 0 0 0 1 9 0 2 4 1 0 4 55 18 3 0 0
Agata Sokolnicka 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 1 6 1 0 1 0 0 0 100 0 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony