Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BOŚ Green Team
3
1
VS
(20:15, 20:17, 15:20, 20:14)
DIEBOLD NIXDORF
Raport meczowy
26/50 ATAK 27/93
2 BLOK 6
2/14 SERWIS 4/67
45 BŁ. PRZECIWNIKA 29
75 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 30 SR 4 PKT/SR 7.5
ATAK 26 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

52

SERWIS%

14.29
ATAK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


ATAK 26 SR 4
ATAK/SR 6.5 ∑A 50

ATAK%

52
SERWIS

Przemysław Bratkowski

DIEBOLD NIXDORF


SERWIS 4/16 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

31.25

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Przemysław Bratkowski

DIEBOLD NIXDORF


∑P 19 SR 4
∑P/SR 4.75

DOKŁ%

78.95

PERF%

5.26

WYD%

68.42

SKUT%

78.95
OBRONA

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


OBRONA 12 SR 4
OBRONA/SR 3 ∑O 13
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Kulas 30 4 26 7 9 2 6 2 0 2 1 6 5 2 4 5 0 0 55 18 12 1 0
DIEBOLD NIXDORF
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Wnuk 12 4 11 2 8 2 5 1 0 0 0 10 2 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0
Piotr Cimoch 9.5 4 8 5 6 0 1 0 3 0 3 3 0 5 4 4 2 2 53 29 11 5 0
Przemysław Bratkowski 9 4 3 6 13 3 0 2 0 4 1 9 2 1 14 2 2 0 79 5 8 2 0
Romuald Żbik 5 4 4 1 4 1 0 0 2 0 0 8 0 3 4 9 2 2 35 15 2 2 0
Maria Dudnik 1 4 1 0 5 0 1 0 0 0 1 15 1 0 1 3 2 1 14 0 3 4 0
Kacper Kremski 0.5 4 0 0 2 0 1 0 1 0 3 4 1 0 0 1 0 0 0 0 4 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony