Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DXC TECHNOLOGY
1
3
VS
(17:20, 20:17, 18:20, 19:21)
PROJEKT II
Raport meczowy
30/74 ATAK 0/2
9 BLOK 0.5
4/76 SERWIS 1/27
31 BŁ. PRZECIWNIKA 76.5
74 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Leszczuk

DXC TECHNOLOGY


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 17 BLOK 4 SERWIS 0

ATAK%

58.62

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Leszczuk

DXC TECHNOLOGY


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 29

ATAK%

58.62
SERWIS

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 3/12 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

25

WYD%

8.33

SKUT%

25
BLOK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


BLOK 5 B1 5
SR 4 B2 0
BLOK/SR 1.25
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 11 SR 4
OBRONA/SR 2.75 ∑O 11
Statystyki
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Leszczuk 21 4 17 0 11 1 0 4 0 0 0 11 2 0 6 2 2 1 55 0 4 0 0
Daniel Chudecki 15 4 7 0 10 1 3 5 0 3 0 7 2 3 6 1 2 1 69 23 7 0 0
Dominik Sztyrak 4 4 4 0 6 0 3 0 0 0 0 7 0 0 2 4 2 1 22 0 4 2 0
Piotr Szlenk 2 4 2 1 3 0 4 0 0 0 1 13 0 1 10 13 5 0 38 3 10 0 0
Joanna Kaczmarzyk 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 7 1 0 3 0 0 1 75 0 3 0 0
Agata Sokolnicka 0 4 0 1 0 0 0 0 0 0 0 21 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0
Mirosław Kiryk 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 1 20 0 2 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Mendak 1.5 4 0 0 1 0 0 0 1 1 1 11 1 3 3 1 0 0 86 43 11 0 0
Jarosław Sadowski 0 4 0 1 0 0 0 0 0 0 3 8 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony