Podsumowanie gry

, -

DIEBOLD NIXDORF
0
3
VS
(17:20, 12:20, 16:20)
NBP
Raport meczowy
13/54 ATAK 29/63
4 BLOK 6
3/48 SERWIS 7/59
25 BŁ. PRZECIWNIKA 18
45 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Woźny

NBP


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

52.38

SERWIS%

0
ATAK

Kamil Ignatowski

NBP


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Kacper Kremski

DIEBOLD NIXDORF


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

36.36

WYD%

27.27

SKUT%

27.27
BLOK

Krzysztof Brzeziński

NBP


BLOK 3.5 B1 1
SR 3 B2 5
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Ela Dzioba

NBP


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Kamil Ignatowski

NBP


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
DIEBOLD NIXDORF
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Wnuk 7 3 5 6 4 3 3 2 0 0 0 8 1 1 2 1 0 0 75 25 0 1 0
Przemysław Bratkowski 6 3 5 3 4 2 3 1 0 0 1 7 1 4 5 1 1 2 69 31 2 1 0
Kacper Kremski 3 3 0 1 1 0 0 0 0 3 1 7 0 0 1 0 0 0 100 0 1 2 0
Romuald Żbik 3 3 2 0 6 1 2 1 0 0 0 6 1 2 4 13 2 3 25 8 1 1 0
Maria Dudnik 1 3 1 0 2 0 0 0 0 0 3 9 0 0 0 4 1 2 0 0 4 3 0
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Woźny 12 3 11 4 4 1 1 0 2 0 1 7 2 0 1 3 0 3 14 0 1 1 0
Jakub Mućk 9.5 3 6 3 1 1 3 1 1 2 1 9 3 1 2 4 1 0 38 13 1 3 0
Kamil Ignatowski 9 3 8 1 0 0 3 0 0 1 1 6 1 5 8 5 2 0 65 25 6 0 0
Krzysztof Brzeziński 8.5 3 3 1 0 0 1 1 5 2 0 6 0 0 2 2 1 0 40 0 2 0 0
Ela Dzioba 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 8 2 2 2 0 1 0 80 40 2 1 0
Michał Bieniak 1 3 1 1 3 2 4 0 0 0 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony