Podsumowanie gry

, -

DXC TECHNOLOGY
0
3
VS
(19:21, 17:20, 14:20)
GRUPA PRACUJ
Raport meczowy
23/70 ATAK 30/84
5 BLOK 1
1/49 SERWIS 5/61
21 BŁ. PRZECIWNIKA 25
50 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mariusz Turski

GRUPA PRACUJ


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

35.48

SERWIS%

0
ATAK

Dominik Sztyrak

DXC TECHNOLOGY


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 16

ATAK%

56.25
SERWIS

Michał Łuczyński

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

16.67

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Joanna Kaczmarzyk

DXC TECHNOLOGY


BLOK 2.5 B1 1
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Mariusz Turski

GRUPA PRACUJ


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

71.43

PERF%

28.57

WYD%

71.43

SKUT%

71.43
OBRONA

Bartłomiej Urbański

GRUPA PRACUJ


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Dominik Sztyrak 9.5 3 9 0 6 0 1 0 1 0 0 9 0 1 0 1 0 0 50 50 3 1 0
Piotr Szlenk 9 3 8 1 6 0 8 1 0 0 0 8 0 0 3 3 4 0 30 0 3 1 0
Joanna Kaczmarzyk 4.5 3 2 1 1 0 2 1 3 0 0 9 0 0 0 2 0 0 0 0 4 3 0
Michał Łuczyński 3.5 3 2 1 5 1 4 0 1 1 0 4 1 3 2 8 2 2 29 18 4 1 0
Ryszard Puchalski 2 3 2 1 2 0 2 0 0 0 1 7 0 1 4 3 3 2 38 8 4 1 0
Adam Rdzanek 0.5 3 0 0 4 0 1 0 1 0 1 7 1 1 1 5 1 1 22 11 5 4 0
GRUPA PRACUJ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mariusz Turski 11 3 11 8 7 0 5 0 0 0 0 9 1 2 3 2 0 0 71 29 4 1 0
Marcel Czarniecki 11 3 9 3 6 1 2 1 0 1 2 5 3 1 1 2 1 0 40 20 4 0 0
Konrad Hardej 7 3 5 1 6 0 2 0 0 2 1 9 1 0 6 3 1 0 60 0 2 0 0
Bartłomiej Urbański 5 3 5 3 4 3 1 0 0 0 1 6 0 2 6 10 0 0 44 11 6 2 0
Tamara Czumer 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 3 6 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Radosław Iwańczuk 1 3 0 1 0 1 0 0 0 1 2 5 1 1 1 4 1 1 25 13 5 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony