Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

PROJEKT II
3
1
VS
(20:14, 21:20, 19:21, 20:18)
WARTA
Raport meczowy
8/35 ATAK 33/95
1.5 BLOK 6
4/35 SERWIS 6/74
66.5 BŁ. PRZECIWNIKA 28
80 SUMA 73

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Oskar Bień

WARTA


PKT 11 SR 4 PKT/SR 2.75
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

42.11

SERWIS%

14.29
ATAK

Janek Kaniewski

WARTA


ATAK 2 SR 2
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

50
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 3/14 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

21.43

WYD%

-7.14

SKUT%

21.43
BLOK

Piotr Orzechowski

WARTA


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Maciek Zwierz

WARTA


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

64.29

PERF%

7.14

WYD%

64.29

SKUT%

64.29
OBRONA

Piotr Piasecki

WARTA


OBRONA 2 SR 1
OBRONA/SR 2 ∑O 2
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 6 4 5 1 3 1 3 1 0 0 2 3 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0
Paweł Juszkiewicz 5.5 4 2 6 4 2 2 0 1 3 0 7 4 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Maciej Mendak 2 4 1 0 3 0 1 0 0 1 2 12 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 0
Jarosław Sadowski 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
WARTA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Oskar Bień 11 4 8 1 6 0 4 0 2 2 2 7 3 1 0 2 1 0 25 25 5 0 0
Maciek Zwierz 10 4 9 1 6 1 3 1 0 0 1 11 4 1 8 5 0 0 64 7 2 1 0
Filip Wypych 8 4 5 5 6 1 2 1 0 2 2 9 2 0 0 1 0 0 0 0 2 0 0
Piotr Orzechowski 7 3 5 3 2 1 0 2 0 0 1 4 0 1 4 4 3 3 33 7 5 2 0
Krzysztof Orszak 6 4 4 1 14 0 0 0 2 1 1 5 1 0 4 2 1 1 50 0 4 3 0
Janek Kaniewski 2 2 2 0 1 0 1 0 0 0 0 5 1 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0
Olga Jaroń 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Monika Winnicka-Kluczyńska 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Radoslaw Rudzki 0 1 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Piasecki 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 2 3 3 11 11 2 0 0
Slawek Kowalczuk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 9 4 2 21 5 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony