Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

drużyny (3-6)

PROJEKT II
3
0
VS
(20:15, 20:17, 20:18)
DXC TECHNOLOGY
Raport meczowy
16/38 ATAK 23/70
2 BLOK 4
4/42 SERWIS 1/52
38 BŁ. PRZECIWNIKA 22
60 SUMA 50

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 12 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

42.86

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Mendak

PROJEKT II


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Joanna Kaczmarzyk

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

16.67

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

71.43

PERF%

28.57

WYD%

64.29

SKUT%

71.43
OBRONA

Dominik Sztyrak

DXC TECHNOLOGY


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 7 3 6 0 5 1 2 0 0 1 1 9 3 4 6 3 1 0 71 29 3 0 0
Paweł Juszkiewicz 6.5 3 4 3 7 0 1 1 1 1 3 3 5 1 0 0 0 0 100 100 0 0 0
Jarosław Sadowski 4.5 3 3 0 2 0 0 0 1 1 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Maciej Mendak 4 3 3 0 1 0 0 0 0 1 1 5 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Daniel Chudecki 15 3 12 1 4 3 8 3 0 0 0 5 1 2 0 0 0 0 100 100 4 1 0
Piotr Szlenk 7.5 3 7 3 4 0 2 0 1 0 1 6 0 3 6 7 3 2 43 14 3 2 0
Mirosław Kiryk 3 3 3 1 4 0 1 0 0 0 0 2 3 0 1 5 1 2 11 0 5 1 0
Dominik Sztyrak 1 3 1 2 8 0 3 0 0 0 1 14 1 1 0 0 0 2 33 33 6 2 0
Joanna Kaczmarzyk 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 0 5 0 0 2 0 2 0 50 0 5 0 0
Ryszard Puchalski 0.5 3 0 1 1 0 0 0 1 0 1 10 1 0 1 7 2 0 10 0 5 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony