Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DXC TECHNOLOGY
3
2
VS
(17:20, 20:13, 20:17, 17:20, 15:11)
DIEBOLD NIXDORF
Raport meczowy
44/103 ATAK 38/104
6 BLOK 3
9/85 SERWIS 11/82
30 BŁ. PRZECIWNIKA 29
89 SUMA 81

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


PKT 35 SR 5 PKT/SR 7
ATAK 27 BLOK 4 SERWIS 4

ATAK%

65.85

SERWIS%

21.05
ATAK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


ATAK 27 SR 5
ATAK/SR 5.4 ∑A 41

ATAK%

65.85
SERWIS

Przemysław Bratkowski

DIEBOLD NIXDORF


SERWIS 5/17 SR 5
SERWIS/SR 1

TR%

35.29

WYD%

23.53

SKUT%

29.41
BLOK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


BLOK 4 B1 4
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


∑P 19 SR 5
∑P/SR 3.8

DOKŁ%

57.89

PERF%

15.79

WYD%

47.37

SKUT%

57.89
OBRONA

Ryszard Puchalski

DXC TECHNOLOGY


OBRONA 10 SR 5
OBRONA/SR 2 ∑O 11
Statystyki
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Daniel Chudecki 35 5 27 3 7 0 4 4 0 4 2 11 2 3 8 6 1 1 58 16 8 2 0
Dominik Sztyrak 10 5 10 1 11 2 9 0 0 0 1 16 2 3 1 2 0 4 40 30 9 1 0
Mirosław Kiryk 8 5 5 4 6 1 3 1 0 2 0 15 0 2 1 5 0 2 30 20 2 2 0
Ryszard Puchalski 5 5 2 1 4 0 1 1 0 2 1 12 2 2 6 9 1 4 36 9 10 1 0
Joanna Kaczmarzyk 1 5 0 1 1 0 0 0 0 1 0 11 1 1 2 5 2 0 30 10 7 1 0
DIEBOLD NIXDORF
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Przemysław Bratkowski 20 5 14 2 7 3 3 1 0 5 1 10 1 2 4 9 4 3 27 9 6 0 0
Maciej Wnuk 12 5 11 3 9 1 5 0 0 1 1 10 4 0 0 0 0 0 0 0 5 2 0
Piotr Cimoch 11.5 5 8 1 7 1 1 1 1 2 1 11 0 4 4 6 0 0 57 29 4 3 0
Romuald Żbik 6 5 4 2 8 1 4 0 0 2 1 8 1 1 4 22 2 6 14 3 4 1 0
Kacper Kremski 1.5 5 0 0 3 0 1 0 1 1 0 6 3 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0
Maria Dudnik 1 5 1 1 3 0 0 0 0 0 0 10 3 1 3 4 0 1 44 11 5 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony