Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o III miejsce

PROJEKT II
3
0
VS
(20:18, 20:16, 20:17)
PKO BP
Raport meczowy
15/41 ATAK 11/25
3 BLOK 1
2/38 SERWIS 0/6
40 BŁ. PRZECIWNIKA 39
60 SUMA 51

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

44

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 13

ATAK%

53.85
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

18.18

WYD%

0

SKUT%

18.18
BLOK

Michał Mendak

PROJEKT II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

71.43

PERF%

35.71

WYD%

57.14

SKUT%

71.43
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Juszkiewicz 9.5 3 7 5 1 0 0 0 1 2 0 7 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Michał Mendak 8 3 7 2 5 0 7 1 0 0 1 10 2 5 5 2 1 1 71 36 3 2 0
Jarosław Sadowski 2 3 1 0 2 0 0 1 0 0 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0
Maciej Mendak 0.5 3 0 0 4 0 0 0 1 0 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 6 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 12 3 11 3 7 0 4 1 0 0 0 6 0 2 7 8 3 2 41 9 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony