Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(20:13, 13:20, 20:12, 20:13)
BESTCAN
Raport meczowy
37/59 ATAK 25/46
7 BLOK 3
3/52 SERWIS 2/39
26 BŁ. PRZECIWNIKA 28
73 SUMA 58

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Rząca

BESTCAN


PKT 14 SR 4 PKT/SR 3.5
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

60

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 11

ATAK%

90.91
SERWIS

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/12 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

25

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Piotr Rząca

BESTCAN


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

75

PERF%

37.5

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Boniecki 12.5 4 11 1 4 2 2 0 1 1 2 5 2 2 4 5 2 2 40 13 3 1
Paweł Boratowski 10.5 4 10 0 1 0 0 0 1 0 0 5 1 0 9 5 3 1 50 0 1 0
Kuba Korpak 10.5 4 6 0 4 1 1 2 1 2 1 9 0 0 2 4 1 0 29 0 0 0
Maciej Tworek 8 4 7 0 3 0 2 1 0 0 1 9 2 0 3 1 1 0 60 0 3 0
Dariusz Sierpiński 5.5 4 3 0 0 0 1 2 1 0 2 9 1 1 1 4 2 0 25 13 3 2
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 14 4 12 0 1 2 5 2 0 0 3 4 0 3 3 0 1 1 75 38 1 0
Denis Ilkiewicz 12.5 4 10 0 3 0 2 0 1 2 2 8 2 0 2 11 1 1 13 0 1 0
Marek Zaręba 2.5 4 2 2 1 2 0 0 1 0 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Panek 1 4 1 0 1 1 1 0 0 0 2 5 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)