Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

WARSFOLL
3
1
VS
(20:15, 20:21, 20:15, 20:18)
PANATTONI
Raport meczowy
45/93 ATAK 17/40
5 BLOK 3
6/64 SERWIS 6/44
24 BŁ. PRZECIWNIKA 43
80 SUMA 69

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

60

SERWIS%

11.11
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 25

ATAK%

60
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 2/8 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

25

WYD%

-12.5

SKUT%

25
BLOK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


BLOK 2.5 B1 1
SR 4 B2 3
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 20 SR 4
∑P/SR 5

DOKŁ%

60

PERF%

25

WYD%

45

SKUT%

60
OBRONA

Rafał Winiewski

WARSFOLL


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 10
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 17 4 15 1 4 1 4 0 0 2 4 8 4 6 3 4 1 3 53 35 4 0
Jan Żaczek 16.5 4 15 1 10 3 1 0 1 1 4 11 2 5 7 5 1 2 60 25 2 1
Piotr Iwańczyk 11.5 4 8 5 3 1 2 1 3 1 1 8 5 5 1 4 2 1 46 38 3 0
Rafał Winiewski 11 4 7 0 8 0 4 1 2 2 0 10 1 1 2 4 0 0 43 14 8 2
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 14 4 11 1 7 0 2 1 0 2 0 3 3 1 2 6 3 1 23 8 2 1
Jarek Malczyk 6.5 4 4 1 6 1 3 0 1 2 1 15 0 1 3 6 0 1 36 9 5 1
Marta Sieklucka 3 4 0 1 0 0 1 1 0 2 1 5 3 3 0 7 6 1 18 18 3 2
Aneta Krysiak 2.5 4 2 0 0 0 0 0 1 0 0 6 1 1 1 1 2 3 25 13 6 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)