Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:6, 20:8, 20:11)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
37/47 ATAK 12/40
2 BLOK 0
3/47 SERWIS 1/27
18 BŁ. PRZECIWNIKA 12
60 SUMA 25

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 11 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

91.67

SERWIS%

10
ATAK

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 12

ATAK%

91.67
SERWIS

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 0.5 B1 0
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.17
PRZYJĘCIE

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

44.44

WYD%

55.56

SKUT%

77.78
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 10
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Boniecki 12.5 3 11 1 0 0 0 0 1 1 0 6 3 1 1 0 0 0 100 50 2 1
Dariusz Sierpiński 11 3 10 0 0 0 1 0 0 1 1 7 1 0 1 3 0 0 25 0 1 1
Adam Zieliński 9.5 3 9 1 1 0 0 0 1 0 0 3 2 4 3 0 1 1 78 44 1 0
Paweł Boratowski 5.5 3 4 2 1 0 1 0 1 1 3 13 0 1 0 2 0 0 33 33 2 2
Maciej Tworek 3.5 3 3 0 2 0 0 0 1 0 0 3 2 0 0 1 0 0 0 0 8 2
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Radosław Bosek 9 3 8 2 4 1 2 0 0 1 0 4 2 3 1 6 3 1 29 21 2 0
Wojtek Płochocki 3 3 3 1 3 1 0 0 0 0 0 4 0 3 5 6 4 2 40 15 1 0
Jakub Joszt 1 3 1 3 8 0 2 0 0 0 1 4 2 0 1 4 1 0 17 0 1 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Kamila Bobke 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 3 1 0 1 4 0 3 13 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)