Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
1
VS
(20:14, 20:15, 13:20, 20:15)
PANATTONI
Raport meczowy
25/58 ATAK 15/33
4 BLOK 2
6/60 SERWIS 6/43
38 BŁ. PRZECIWNIKA 41
73 SUMA 64

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Rząca

BESTCAN


PKT 20.5 SR 4 PKT/SR 5.13
ATAK 15 BLOK 2.5 SERWIS 3

ATAK%

57.69

SERWIS%

25
ATAK

Piotr Rząca

BESTCAN


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 26

ATAK%

57.69
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 3/12 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

25

WYD%

-16.67

SKUT%

25
BLOK

Piotr Rząca

BESTCAN


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Przemysław Ostaszewski

PANATTONI


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

62.5

PERF%

25

WYD%

50

SKUT%

62.5
OBRONA

Marta Sieklucka

PANATTONI


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 3
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 20.5 4 15 3 1 1 6 2 1 3 2 4 3 3 6 5 0 1 60 20 2 2
Marek Zaręba 7 4 4 1 5 0 1 0 0 3 4 15 0 1 0 1 0 1 33 33 1 0
Krzysztof Panek 6.5 4 5 5 1 1 3 1 1 0 0 12 0 3 4 4 2 1 50 21 0 1
Anastazja Łatszewa 1 4 1 1 3 1 0 0 0 0 0 13 1 4 3 4 0 3 50 29 2 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 15 4 11 1 3 2 3 1 0 3 0 4 5 3 2 7 3 3 28 17 1 3
Przemysław Ostaszewski 6 4 4 0 1 0 6 0 0 2 0 6 1 2 3 2 0 1 63 25 2 1
Jarek Malczyk 2 4 0 0 1 1 0 1 0 1 1 12 1 0 2 4 0 0 33 0 0 2
Marta Sieklucka 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 2 2 2 0 1 57 29 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)