Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(17:20, 20:18, 20:18, 20:18)
WARSFOLL
Raport meczowy
33/74 ATAK 32/68
13 BLOK 4
3/60 SERWIS 5/52
28 BŁ. PRZECIWNIKA 33
77 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 14 SR 4 PKT/SR 3.5
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

54.55

SERWIS%

12.5
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 3/13 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

30.77

WYD%

7.69

SKUT%

23.08
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 5.5 B1 2
SR 3 B2 7
BLOK/SR 1.83
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Marcin Stempień

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarek Bączek 10 3 5 1 2 0 1 0 4 3 1 7 2 2 2 3 3 2 33 17 0 0
Paweł Boratowski 9.5 3 9 0 2 1 1 0 1 0 0 6 0 3 2 3 0 1 56 33 3 2
Dariusz Sierpiński 9.5 3 4 2 2 1 0 2 7 0 0 7 1 3 2 5 0 1 45 27 0 0
Piotr Boniecki 7.5 4 5 3 4 1 0 2 1 0 2 8 1 4 4 3 1 1 62 31 1 0
Maciej Tworek 7 4 5 5 8 1 0 0 4 0 1 9 4 5 5 0 0 0 100 50 5 2
Kuba Korpak 5.5 3 5 1 2 2 1 0 1 0 1 7 0 1 2 3 0 1 43 14 3 2
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 14 4 12 2 2 3 3 0 0 2 1 12 1 3 6 6 0 1 56 19 5 1
Jan Żaczek 12.5 4 8 1 3 2 1 0 3 3 2 6 4 9 3 9 3 1 48 36 3 1
Marcin Stempień 10.5 4 10 4 3 6 2 0 1 0 0 4 5 7 2 3 2 0 64 50 5 1
Piotr Iwańczyk 4 4 2 0 0 1 3 1 2 0 0 12 0 0 0 0 0 1 0 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)