Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
1
3
VS
(16:20, 19:21, 20:13, 12:20)
ALLIANZ
Raport meczowy
24/48 ATAK 41/81
1 BLOK 3
2/34 SERWIS 8/73
40 BŁ. PRZECIWNIKA 22
67 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 22 SR 4 PKT/SR 5.5
ATAK 20 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

66.67

SERWIS%

7.69
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 20 SR 4
ATAK/SR 5 ∑A 30

ATAK%

66.67
SERWIS

Kamil Bodzon

ALLIANZ


SERWIS 4/19 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

31.58

WYD%

15.79

SKUT%

21.05
BLOK

Krystian Sulima

ALLIANZ


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Marcin Stempień

WARSFOLL


∑P 21 SR 4
∑P/SR 5.25

DOKŁ%

66.67

PERF%

19.05

WYD%

47.62

SKUT%

66.67
OBRONA

Marcin Stempień

WARSFOLL


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 22 4 20 2 4 0 4 1 0 1 1 9 2 4 10 3 2 2 67 19 7 0
Rafał Winiewski 5 4 4 3 9 1 1 0 0 1 4 12 4 0 0 2 2 3 0 0 3 1
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kamil Bodzon 18 4 14 2 4 0 2 0 0 4 2 12 1 3 3 3 0 1 60 30 2 1
Krzysztof Sworst 12 4 12 2 9 0 0 0 0 0 2 6 3 5 6 7 1 0 58 26 3 0
Krystian Sulima 7 4 4 2 4 0 3 2 0 1 2 6 1 3 5 4 2 2 50 19 1 0
Weronika Słowik 7 4 5 1 1 1 2 1 0 1 2 9 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Franciszek Malinowski 6 4 5 0 4 0 1 0 0 1 1 9 1 0 1 5 1 2 11 0 1 0
Marta Kosobucka 2 4 1 0 0 0 2 0 0 1 0 4 2 0 0 2 1 0 0 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)