Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:10, 20:16, 20:18)
PANATTONI
Raport meczowy
26/58 ATAK 10/26
12 BLOK 2.5
4/58 SERWIS 4/22
18 BŁ. PRZECIWNIKA 27.5
60 SUMA 44

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 9 BLOK 1.5 SERWIS 2

ATAK%

40.91

SERWIS%

25
ATAK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

-12.5

SKUT%

25
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 7 B1 6
SR 3 B2 2
BLOK/SR 2.33
PRZYJĘCIE

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 12 3 5 1 2 0 1 6 2 0 1 8 0 4 1 2 0 0 71 57 1 0
Piotr Boniecki 11.5 3 8 3 6 3 3 2 1 1 2 4 3 1 0 0 0 1 50 50 2 1
Jarek Bączek 7.5 3 6 0 2 0 1 0 1 1 0 5 1 1 3 6 0 3 31 8 3 0
Paweł Boratowski 5 3 3 1 2 0 0 1 2 0 0 5 0 3 3 0 1 0 86 43 3 0
Kuba Korpak 5 3 4 1 2 1 3 0 0 1 1 10 0 1 2 2 1 1 43 14 3 1
Monika Tworek 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 12 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 12.5 3 9 1 7 4 1 1 1 2 0 3 3 1 1 1 2 1 33 17 3 0
Jarek Malczyk 4 3 1 0 1 1 1 0 2 2 0 5 1 3 1 6 0 0 40 30 2 1
Aneta Krysiak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0 0 0 4 1 1 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)