Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
2
3
VS
(21:20, 9:20, 14:20, 21:19, 11:15)
WARSFOLL
Raport meczowy
21/60 ATAK 57/92
3 BLOK 7
0/39 SERWIS 6/68
52 BŁ. PRZECIWNIKA 24
76 SUMA 94

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 26 SR 5 PKT/SR 5.2
ATAK 19 BLOK 3 SERWIS 4

ATAK%

90.48

SERWIS%

20
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 19 SR 5
ATAK/SR 3.8 ∑A 21

ATAK%

90.48
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 4/20 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

30

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Marcin Stempień

WARSFOLL


BLOK 3.5 B1 2
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.7
PRZYJĘCIE

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


∑P 7 SR 5
∑P/SR 1.4

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Trzciński 11 4 11 2 7 1 2 0 0 0 1 7 2 3 5 5 1 3 47 18 2 3
Krzysztof Panek 9 5 7 2 5 0 1 1 2 0 1 11 2 1 1 0 0 1 67 33 0 2
Denis Ilkiewicz 4 3 3 2 9 0 0 0 2 0 1 2 3 6 1 1 1 0 78 67 1 1
Anastazja Łatszewa 0 5 0 0 8 0 0 0 0 0 0 9 0 4 3 0 1 1 78 44 3 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Żaczek 26 5 19 0 0 2 0 2 2 4 2 10 4 3 4 5 0 0 58 25 5 0
Marcin Stempień 24.5 5 21 3 9 0 1 2 3 0 1 9 5 5 5 1 2 0 77 38 2 1
Adam Pempiak 16.5 5 15 5 4 1 2 0 1 1 0 13 4 8 9 3 0 0 85 40 5 0
Piotr Iwańczyk 3 5 2 2 5 0 1 0 0 1 1 11 2 3 3 1 0 0 86 43 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)