Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:16, 20:12, 20:13)
ALLIANZ
Raport meczowy
25/57 ATAK 17/56
6 BLOK 2
6/59 SERWIS 2/42
23 BŁ. PRZECIWNIKA 20
60 SUMA 41

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 8 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

47.06

SERWIS%

25
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Grzegorz Podenas

ALLIANZ


SERWIS 2/6 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

-16.67

SKUT%

33.33
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 1
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

50

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Grzegorz Podenas

ALLIANZ


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Boniecki 13 3 8 5 2 1 1 1 2 3 0 7 2 1 1 2 0 0 50 25 2 0
Dariusz Sierpiński 7.5 3 5 2 2 0 0 1 3 0 0 6 0 4 3 4 0 1 58 33 2 2
Paweł Boratowski 5.5 3 5 1 1 0 1 0 1 0 0 6 1 1 1 1 1 1 40 20 1 0
Jarek Bączek 5 3 3 1 1 0 1 1 0 1 0 5 3 4 3 1 0 0 88 50 1 2
Kuba Korpak 4 3 3 3 5 1 3 0 0 1 1 9 1 2 1 0 0 0 100 67 1 0
Monika Tworek 2 3 1 1 0 0 0 0 0 1 2 7 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Grzegorz Podenas 10 3 8 2 2 2 3 0 0 2 0 1 3 0 1 2 1 0 25 0 4 2
Krzysztof Sworst 5 3 4 2 7 2 4 1 0 0 1 5 1 2 3 9 0 1 33 13 1 2
Krystian Sulima 4 3 3 1 2 0 1 1 0 0 0 7 1 2 5 4 2 4 41 12 3 1
Franciszek Malinowski 2 3 2 0 4 0 0 0 0 0 0 8 1 1 2 3 0 0 50 17 0 2
Marta Podenas 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tomasz Szcześniak 0 3 0 0 3 2 2 0 0 0 0 5 1 1 0 5 0 1 14 14 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)