Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:14, 20:10, 20:18)
BESTCAN
Raport meczowy
27/61 ATAK 19/54
8 BLOK 0
5/58 SERWIS 2/28
20 BŁ. PRZECIWNIKA 21
60 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

57.89

SERWIS%

22.22
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

44.44

WYD%

22.22

SKUT%

22.22
BLOK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


BLOK 4 B1 4
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

60

PERF%

20

WYD%

40

SKUT%

60
OBRONA

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Boniecki 9.5 3 8 1 5 0 2 0 1 1 0 11 3 0 1 1 0 0 50 0 4 0
Jarek Bączek 9 3 4 4 6 3 0 4 0 1 0 3 1 4 1 2 2 1 50 40 2 1
Paweł Boratowski 7.5 3 6 1 1 0 0 0 1 1 2 8 0 1 2 3 1 0 43 14 1 1
Dariusz Sierpiński 6.5 3 3 0 6 0 1 2 1 1 2 8 1 2 4 6 1 1 43 14 1 2
Kuba Korpak 5.5 3 5 0 3 0 0 0 1 0 0 5 0 1 2 1 0 1 60 20 1 3
Monika Tworek 2 3 1 0 1 0 0 0 0 1 2 7 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Denis Ilkiewicz 13 3 11 1 4 0 3 0 0 2 2 5 0 1 2 8 0 0 27 9 4 0
Jakub Trzciński 6 3 6 12 5 2 1 0 0 0 0 5 1 0 3 2 2 2 33 0 3 1
Krzysztof Panek 1 3 1 0 1 3 0 0 0 0 1 6 0 0 3 5 3 0 27 0 4 0
Anastazja Łatszewa 1 3 1 1 1 0 1 0 0 0 0 6 0 2 1 3 0 2 38 25 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)