Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:8, 20:14, 20:13)
PANATTONI
Raport meczowy
28/51 ATAK 2/19
6 BLOK 0
11/58 SERWIS 0/19
15 BŁ. PRZECIWNIKA 33
60 SUMA 35

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 7 BLOK 2.5 SERWIS 4

ATAK%

58.33

SERWIS%

33.33
ATAK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 15

ATAK%

66.67
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

33.33

WYD%

8.33

SKUT%

33.33
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

75

PERF%

62.5

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Mateusz Stecz

WARSFOLL


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 13.5 3 7 1 2 0 2 2 1 4 0 5 3 3 1 3 1 1 44 33 2 1
Mateusz Stecz 12 3 10 0 2 1 2 2 0 0 0 1 2 1 0 2 0 0 33 33 4 0
Marcin Stempień 9.5 3 8 1 2 0 2 0 1 1 2 7 3 1 3 3 1 1 44 11 3 2
Jan Żaczek 7 3 3 4 2 0 2 1 0 3 1 5 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Piotr Iwańczyk 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 3 3 2 5 1 1 1 0 75 63 1 1
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 3 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 2 3 2 1 3 0 1 0 0 0 0 4 1 3 2 1 2 1 56 33 0 1
Aneta Krysiak 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 6 0 1 0 1 1 2 20 20 0 2
Adam Kwiecień 0 3 0 3 6 2 0 0 0 0 1 6 1 1 1 2 1 3 25 13 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)