Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:14, 20:17, 20:12)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
31/63 ATAK 22/54
3 BLOK 5
8/58 SERWIS 1/38
18 BŁ. PRZECIWNIKA 15
60 SUMA 43

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


PKT 8 SR 2 PKT/SR 4
ATAK 5 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

71.43

SERWIS%

12.5
ATAK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 2
ATAK/SR 2.5 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

33.33

WYD%

8.33

SKUT%

33.33
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 2 B1 2
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Boratowski 10 3 6 2 1 4 0 0 0 4 0 5 3 4 1 3 0 1 56 44 3 1
Maciej Tworek 8 3 7 1 2 0 2 0 0 1 2 6 1 4 0 0 0 0 100 100 3 1
Dariusz Sierpiński 8 2 5 1 1 0 0 2 0 1 1 6 0 2 1 2 0 0 60 40 1 0
Piotr Boniecki 6 3 6 0 4 1 1 0 0 0 0 5 1 3 4 0 0 0 100 43 2 0
Kuba Korpak 5 2 3 5 2 0 2 1 0 1 0 5 0 2 0 0 0 0 100 100 1 1
Jarek Bączek 4 2 3 0 2 0 0 0 0 1 0 5 0 3 3 1 0 0 86 43 1 0
Monika Tworek 1 3 1 1 0 0 0 0 0 0 1 8 1 1 0 1 0 0 50 50 1 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kulas 11.5 3 9 3 7 1 3 2 1 0 0 4 1 6 4 3 0 1 71 43 2 0
Wojtek Płochocki 10 3 10 1 2 0 4 0 0 0 0 10 1 2 3 3 0 2 50 20 1 2
Jakub Joszt 4.5 3 2 1 5 1 1 2 1 0 0 4 2 1 9 5 3 1 53 5 1 2
Elżbieta Dalkiewicz 1 3 1 0 1 1 0 0 0 0 0 6 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Kamila Bobke 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 0 6 3 0 1 1 1 0 33 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)